uitstappen naar modelspoor/grootbedrijfevenementen

Gestart door factageklerk, 24 september 2006, 22:56:47 PM

factageklerk

Ik weet dat het een raar voorstel is, maar vele modelspoorclubs maken uitstappen naar beurzen of andere spoorevenementen in binnen en buitenland. zelfs spoorwegjournaal heeft al eens al eens reclame gemaakt  voor een buitenlandse trip naar polen naar het laatste functionerende stoomdepot. Mijn voorstel is zou modelspoormagazine ook zo eens geen dergelijke activiteiten kunnen organiseren voor zijn abonnees en modelspoormagazineforumleden bvb . de Nurnberg spielwaren messe bezoeken ,bezoek aan marklinmuseum,of grootbedrijfactiviteiten,of andere dergelijke

Allee het is maar een voorstel h?:D
 

mark7758

Wees gerust.
Als er iets te bezoeken is in groeps verband dan laat ik dat zeker weten. En ik ben jullie niet vergeten. (Sommige mailden al of ik nog iets ging organiseren.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Kedeng Kedeng

Ik dacht er is aan om een forum meeting te organiseren bij Kolenspoor As.

loebaske

In ieder geval...het is geen slecht idee, tenslotte besparen we op onze brandstof/en op het vervuilen van onze natuur... tenslotte komen we elkaar toch tegen op de ??n of andere beurs...
dus waarom niet in groep of carpooling...

trainfreak

Een uitstapje naar het SCM mss?[:p]
Zie het wel zitten voor zulke uitstappen.
Met mijn (kleiner) forum heb ik dat ook al enkele keren gedaan en dat was telkuns fun!!
Spoorse groeten
Dimitri