MSM 189

Gestart door Michael, 20 februari 2019, 18:26:54 PM

Michael

Nog 9 dagen te gaan en dan krijgen we MSM 189 weer thuis bezorgd, gelukkig eerst dit weekend nog Rail 2019.
1 maart kunnen we het blad verwachten.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Zoals gewoonlijk vandaag in de bus, weer kijk en leesgenot, bedankt aan de redaktie...

Geert

Ook hier in de bus, speciaal vorige maand een abonnement aangevraagd om de .5528 met voordeel te kunnen bestellen. Daarvoor kocht  ik MSM bij de dagbladhandel  ;)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Johnnytrein

Hier was het schitterend nummer gisteren aangetroffen  :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Michael

Afgelopen zaterdag ontvangen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

depovero

Dag Heren van de redactie,

Ik ben een beetje telleurgesteld, geen woord omtrent Z-schaal. Perthans er zijn nieuwigheden in deze schaal. Heruitgave van de bolle neus met de laatst nieuwe motor en lockap.

Ik vind het wel spijtig, daar deze schaal terrecht heel mooie banen en diorama's tijdens expo's laten zien.

Kijk maar naar de laatste editie in Houten, Rail 2019 welbepaald, liefst 5 banenn waren present. Dat is toch niet te onderschatten.

Zijn we echt gedwongen om verder 'onder de kap' te moeten reizen en rijden?

Ik geef toe, dit is een weinig off-topic, ik moest het kwijt, vandaar.

Anders is deze magazine een grote bron van inspiratie en van dromerijen, bedankt.


Denis Zettist

Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

doomslu

Hoi Dennis,

je mag zeker jouw ei kwijt hoor, geen probleem.  ;)
Ik vermoed dat die bolle neus van Märklin is?
Die was helaas niet te zien in Nürnberg, anders zouden we er zeker een foto van gemaakt hebben.

De 5 banen in Z op Rail, dat is zeker een mooi initiatief, maar als ik het goed voor heb waren dat (bijna) allemaal oude banen, die we al X-malen mochten aanschouwen. Of ben ik verkeerd (sorry, ik was niet op Rail)?

De Zetters mogen van mij ook eens wat meer banen bouwen om te tonen!  ;)

Luc
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *