Nederlandse Modelspoordagen, Rijswijk, 12 en 13 januari 2019.

Gestart door Luc, 06 januari 2019, 21:13:27 PM


SuSke

Je mag me verwachten Luc, ik kom je een bezoekje brengen. ;) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

renstimpie


Klaas Zondervan


SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Ronald


D_Loc

Ik zal in ieder geval zaterdag komen kijken/filmen/fotograferen en mogelijk zondag ook. Beetje afhankelijk hoever ik kom op zaterdag.

In mijn woonplaats Zoetermeer staan zelfs reclameborden voor de expo:

Deze vanmiddag in de pauze gefotografeerd tijdens een wandeling.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Olivier77

Een goede avond,

Normaal kom ik zaterdag ook een kijkje nemen.
Mvg

Olivier 77
3rail, Krails, Ecos2, Koploper

Davy

Gisteren geweest. Kheb daar amper een H0 baan gezien. Maar wel twee B boeken gevonden :)

doomslu

Citaat van: Davy op 13 januari 2019, 09:23:00 AM
Gisteren geweest. Kheb daar amper een H0 baan gezien. Maar wel twee B boeken gevonden :)
Het hoeft niet altijd H0 te zijn, toch?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Davy

Daar heb je wel gelijk in Luc. Er waren twee zeer mooie banen te bewonderen in klein schaal.

BC911

Gisteren in de namiddag ook een kijkje gaan nemen. Inderdaad veel verschillende schalen door elkaar, maar dat vind ik net aangenaam. Ze hebben allemaal hun charmes, en het zorgt voor een beetje afwisseling.

Vooral de N-baan van de Modelleisenbahnclub Stetten (http://www.mec-stetten-donau.de/) vond ik de moeite. Meer info van de baan vind je trouwens op hun site via deze link: http://www.mec-stetten-donau.de/hattingen.htm

Enkele foto´s:








En blijkbaar is Hans Kral, de man achter Linton (http://www.linton.de/), ook lid van de club. De opbergkoffers (waar ik zelf zeer tevreden over ben) stonden dan ook mooi op een tafeltje naast de baan de pronken  ;).
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

SuSke

Vandaag laat vertrokken naar Rijswijk vanuit het Antwerpse, maar er desondanks toch weer een leuke tijd gehad. Met een aantal gekenden een uitgebreide babbel gedaan  :) ;), Samuël aan de stand met de LifeColor verfjes gelijk de goede setjes laten kopen  ;D ;D

Naast de baantjes die op voorgaande tentoonstellingen al in het zichtsveld gekomen zijn, toch genoten van die enkele "nieuwe" hoogvliegertjes en tijd gehad om enkele van de "oldies" nu van iets dichter te bekijken.

Foto's van het bezoekje op de gekende plek
Hier enkele teasers

20190113_145312 by Frans Peeters, on Flickr

20190113_145548 by Frans Peeters, on Flickr

20190113_150709 by Frans Peeters, on Flickr

20190113_151407 by Frans Peeters, on Flickr

20190113_161303 by Frans Peeters, on Flickr
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.


SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.