Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Sinteressante dingen

Gestart door PeterVG, 29 november 2018, 19:43:51 PM

PeterVG

De Sint heeft aan mijn vriendin gevraagd een geschenkje te maken voor de lokale kleuterschool.
Na veel werk is het eindelijk klaar


doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

marc goovaerts

Heel mooi ! En met een massa speelmogelijkheden bovenop het gewone rondjesrijden.
Alleen nog iets toevoegen aan dat draaischijfje om het ook een speelelement te maken ?

Olivier77

Beste Peter,

Zal zeker een groot succes kennen.
Ik heb dit al gezien op expo's en de kinderen waren er zot van.
Ook mijn kleinzoon is een grote fan.
Waar heb jij die "draaischijf" en die locloods trouwens gevonden?
Mvg
Olivier 77
3rail, Krails, Ecos2, Koploper

Havoc

Arghhhhh... Dat kan toch niet!!!!! Die hellingen zijn meer dan 2%! En weet je niet dat driewegwissels helemaal niet gebruikt worden in het echt? En een draaischijf waar treinverkeer overgaat? Dat is helemaal niet realistisch!!!!!! En dan zijn er nog S-bochten, die wagons gaan overbufferen in de bochten. En de radius van die bochten is véééééééél te eng!!!!!

LOL. Tof idee, die gaan daar leut hebben. Maar het zal niet lang duren of dat is verbouwd. En gelijk hebben ze, dat is een groot deel van de fun.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Andress24

Zouden er ook finescalers onder de Briotreinrijders zitten?  ::)
1:1 -  Belg in München
1:87 - Kempen in de jaren '90

H0 - 2 rail DCC - DR5000 - Koploper

eddy

Knap van Christel,
Nore zal wel super trots zijn. En die baan is vele cooler als die van papa,daar kunnen treinen rijden. 8) 8).
groeten Eddy

PeterVG

De treinspulletjes kan je kopen voor een zacht prijsje bij de Ikea. De tekening heeft Christel gemaakt.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: PeterVG op 30 november 2018, 06:25:49 AMDe tekening heeft Christel gemaakt.
Blijkbaar zijn ze daar bij PeterVG allemaal creatief van huize ! 8) ;)

SuSke

Mooi Peter en Christel natuurlijk ook.

Heb hier ook een kleindochter die gewoon gek is van die ikea-trein.
De kleinzoon is al een station verder, daar staan er nopjes op de blokjes  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

jodo

beste Hovac Johan
Google eens onder afbeeldingen " driewegwissel " dan heb je meteen enkele voorbeelden van een dergelijke wissel in het grootbedrijf

SuSke

[off-topic mode]
Jodo, lees ook eens het sarcasme in de reactie van Johan. Hij reageert zoals zoveel anderen reageren wanneer ze een baanplan zien.
[/off-topîc mode]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Robrecht

Leuk :) wou dat ik weer een kind was  8)
H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

mark7758

Wat houdt je tegen?
Heb jaren treinbestuurder willen worden.
En nu met 50 jarige leeftijd rij ik treinen.
Be nu onderweg naar Duitsland met een lege autotrein. (Ja ik sta stil voor pauze)
Wat is jeugd toch mooi. En soms lang.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

Goed gezegd, Mark. Nooit te oud om jouw droom waar te maken.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *