Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Autosloperij(tje)

Gestart door Pierre, 18 november 2018, 21:01:28 PM

erik de noorman

Pierre vanwaar komen de motortjes met vertragingskast?

Erik

Pierre

#16
Citaat van: erik de noorman op 24 november 2018, 10:52:11 AM
Pierre vanwaar komen de motortjes met vertragingskast?

Ik heb paar van deze motortjes gekocht op de beurs in Houten Erik. Grote hal links ... 1e rij ... bijna aan het eind. Deze verkoper staat er bijna altijd. Maar ook bij onze grote vriend Ali zijn ze te krijgen meen ik.
Groet Pierre.


MoVi

Ik heb ze ook bij Conrad gezien?


Ronald Visser
Ronald Visser



755philippe

Hallo,
Ik gebruik die al jaren voor mijn kleine projektjes alsook de spiegeltent die ik destijds hier op het forum heb gezet. Ook gekocht bij de chinees en een pak goedkoper dan bij conrad of in Duitsland. Je hebt er met verschillende motorsnelheden en zijn van stevig messing. Een aanrader!!
Mvg

755philippe

sdz1976

Knap gebouwd pierre  8) 8) en alweer zo kiss



Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Pierre

Ik heb voor de sloperij wat oude autootjes (en onderdelen) bij elkaar gesprokkeld en daar ga ik een beetje mee stoeien. Ik plak wat autootjes op elkaar en verouder en verroest ze een beetje.



Ook vermink ik wat Preisertjes en laat de wonden dichtlopen met witte houtlijm.



Uit de rommeldoos vis ik een mast van een lantaarnpaal die ik wil gebruiken voor verlichting van de sloperij.



Twee ledjes en een stukje u-profiel is voldoende.





Ook de takelwagen die ik in het verleden gemaakt heb daar verander ik de stuurstand van. Dat ziet er wat realistischer uit in de hoek waar hij moet komen te staan.



Dan zet ik alle wrakken op hun plek.



Sommige wrakken zijn een beetje vergeten en staan er al "even". ::)



Deze woonwagen heb ik uiteindelijk gekozen als kantoortje. De caravans die ik had vond ik toch wat aan de kleine kant (meer 1:100).



Totaal plaatje.




Groet Pierre.


Floris

Leuk! Als blufdetail nog ergens een motorkappie openzetten met wat frot eronder... dat soort dingen doet t altijd wel goed. En loshangende slangen/draden. En waar de wielen missen een remtrommel.

sdz1976

Wie bouwt er nu autosloperijen


8) 8) 8)


Grtz,


Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1