Als je dan op het topic komt , staat er geen enkele foto meer in en krijgen we hetzelfde verhaal as de topics met de Photopucket foto's. m.a.w. topic om zeep.
Leuk

je bent duidelijk niet op de hoogte. De oude foto's van Photobucket zijn gewoon weer te zien..... Er staat nu alleen een watermerk in van PB. Dat mensen hun account direct opgezegd hebben is dom geweest. Ikzelf had (en heb) 3 gratis accounts en alle 3 lopen ze blijkbaar gewoon nog. De fout is dat iedereen de foto's weggehaald heeft en de draadjes aangepast. Feitelijk is het nog steeds als voorheen.
Ik snap ook dat je geen Facebook wilt vanwege privacy en dergelijke. Ja, helemaal top is het daar blijkbaar niet maar ik ben van mening dat je, op het moment dat je uberhaupt ergens online gaat, je privacy niet meer gewaarborgd is. Dus misschien ook maar niet meer op fora komen? Want ook dat is niet veilig

En net als Frans heb ik de aanbieding van Flickr voor 35 dollar maar genomen. Alles gratis is te mooi om waar te zijn, en die iets meer dan 30 euro had ik inderdaad ook aan een wagon uit kunnen geven

Het was het mij wel waard.