LSM Flyer voor Leuven (?) PDF

Gestart door eve, 01 november 2018, 07:58:06 AM

mardig23

Tegen de tijd dat die geleverd worden zijn alle I6-en al lang verschroot :o
Sorry, ik kon het even niet laten ;)

Mvg Karl

Metpetergaathetbeter

het wordt een duur voorjaar zo te zien !
















Metpetergaathetbeter


Metpetergaathetbeter


the_gold

Citaat van: mardig23 op 01 november 2018, 21:34:51 PM
Tegen de tijd dat die geleverd worden zijn alle I6-en al lang verschroot :o
Sorry, ik kon het even niet laten ;)

Ik geloof dat de AM96 vroeger komt dan die I-6en aangezien die al enkele jaren eerder was aangekondigd  :-X ;D

mardig23

 ;D ;D ;D

Het zijn allemaal mooie dingen, maar ik zou toch een keer liever wagons en loc's krijgen ipv flyers.

Ik heb ondertussen al zoveel in pre-order bij LS dat ik het al niet meer exact allemaal weet.

Voor mij is de belangrijkste de 18² AC/sound eind dit jaar.
Daarna lig ik nog steeds wakker van de M5-en.



Mvg Karl

Metpetergaathetbeter

ik denk dat LS gedurende lange tijd verstoken geweest is van inkomsten en daardoor koos voor reeds eerder verschenen modellen (daar de matrijzen nog grotendeels terug te vinden waren en mits enkele aanpassingen nog fraaier ogen dan vorige uitgaven).
Eigenlijk mocht je zelf produceren zou je ook voor deze oplossing gekozen hebben. Daar nieuwe matrijzen opnieuw een flinke duit gingen kosten maar eens komen die er wel! Trouwens lijkt alles nog steeds succes te hebben.

mardig23

Hoi Peter,

Ik produceer zelf en importeer vanuit China.
Als ik zo zou werken zoals LS, dan was ik 10 jaar geleden al failliet geweest.
Zij hebben het geluk in een markt te zitten met zeer trouwe klanten, en bijna geen concurrenten die op hetzelfde niveau meespelen.
Als er ooit een goed georganiseerde gek met teveel geld in deze business stapt zullen ze wel anders piepen.

Zakelijk gezien begrijp ik de strategie zeer goed, maar ik ben het er niet mee eens. Stilstaan is doodgaan.
Ik durf er op zweren, dat als ze morgen 1500 M5 rijtuigen lossen die overmorgen verkocht zijn.
Hetzelfde met de AM96.

Die projecten ondersteun je met inkomsten van Re-runs, en inkomsten uit de Franse markt.

Maar ja, wie ben ik hé ;)
Mvg Karl

the_gold

Citaat van: mardig23 op 01 november 2018, 22:23:21 PM
Hoi Peter,

Ik produceer zelf en importeer vanuit China.
Als ik zo zou werken zoals LS, dan was ik 10 jaar geleden al failliet geweest.
Zij hebben het geluk in een markt te zitten met zeer trouwe klanten, en bijna geen concurrenten die op hetzelfde niveau meespelen.
Als er ooit een goed georganiseerde gek met teveel geld in deze business stapt zullen ze wel anders piepen.

Zakelijk gezien begrijp ik de strategie zeer goed, maar ik ben het er niet mee eens. Stilstaan is doodgaan.
Ik durf er op zweren, dat als ze morgen 1500 M5 rijtuigen lossen die overmorgen verkocht zijn.
Hetzelfde met de AM96.

Die projecten ondersteun je met inkomsten van Re-runs, en inkomsten uit de Franse markt.

Maar ja, wie ben ik hé ;)

+1

Die re-runs zijn zeker nodig, zeker omdat er geen 'massa' productie is van hun modellen.
Maar we zitten toch al lang te wachten op M5 rijtuigen, dan vraag ik me af waarom models world zoveel versie's en kleurvarianten in railtour rijtuigen maakt terwijl de helft van de verzamelaars wacht op andere dingen vermoed ik. Neem een set van een 5 of 7 tal MW M5 rijtuigen en nog wat losse rijtuigen en iedereen is content...

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 01 november 2018, 21:38:54 PM
het wordt een duur voorjaar zo te zien !

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 01 november 2018, 21:40:06 PM
:-\

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 01 november 2018, 21:40:39 PM
leuke dingen komen er aan !  ;)

Peter, kon dit alles niet in 1 bericht? Daar je deze 3 berichten op een tjidspanne van iets meer dan 2 minuten plaatste?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

problemen met uw computer !  ;) Bij een had ik een eerder geposte link geplaatst !  :)

Johnnytrein

"Bij Märklin zag ik vooral kinderen op de grond liggen en rollen." Had jij die dan pijn gedaan OliverV ? :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

SuSke

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 november 2018, 15:00:51 PM
problemen met uw computer !  ;) Bij een had ik een eerder geposte link geplaatst !  :)

Dan heb ik dezelfde problemen als Olivier met mijn computer - geen link te zien, wel een post met een groot stuk blanco veld.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

B_Modelbouw

Allé weer een mooie aankoop in 't verschiet ...
Set 1901 - Berg Expres die op L12 voorbij kwam.

Trouwens over de M4-rijtuigen wordt het wel enorm stil.
Een project op de lange baan ?
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


Robrecht

H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...