Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Tentoonstelling in Edegem

Gestart door Klaas Zondervan, 18 oktober 2018, 21:51:42 PM

Gerolf

Citaat van: loebaske op 24 oktober 2018, 17:01:00 PM
Mooie foto's.....grrrr wel geen foto van me als ik aan het knoeien was....iemand???

Deze ?

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Je heb PM, men standje staat er op en dat is iets....wist niet dat je al zo vroeg met de camera aan het rond lopen was, op deze foto ging het over de koeien...toch bedankt

Metpetergaathetbeter

Citaat van: loebaske op 24 oktober 2018, 17:05:48 PM
op deze foto ging het over de koeien...toch bedankt
over koetjes en kalfjes zeker ?  :)

Jurgen

Ziet er toch een leuke expo uit. Ik wou komen maar heb het toch maar overgeslagen aangezien ik net naar Leuven geweest ben.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

SuSke

Tja Jurgen, dat is dus geen goede reden om niet te komen. :-\
We bieden misschien niet zoveel aan als Leuven, maar wel een gelijke kwaliteit en in een toffe gemoedelijke sfeer.

Dus volgend jaar zeker op de afspraak, ondanks Euromodelbouw in Genk.
Want bij ons zitten er nu ook al weer een aantal pareltjes in het aanbod waaronder ook een Europese primeur  ::) ::).
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Jurgen

Tja, ik heb echt getwijfeld, maar uiteindelijk is het een uitstapje naar Westkapelle geworden voor een stevige wandeling met 's avonds een geweldig mooie zonsondergang.

Een mens moet keuzes maken hé.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

PeterVG

Een Europese primeur :o
Zou dat een Canadese baan kunnen zijn?

renstimpie

https://www.flickr.com/gp/92401807@N07/o8t55p

Mijn album..  probleem met het uploaden .. Staan veel dubbele foto's in.. ik haal ze er nog uit... :(

Tim

Stedahult

Citaat van: PeterVG op 25 oktober 2018, 14:49:44 PM
Een Europese primeur :o
Zou dat een Canadese baan kunnen zijn?

Canadees, das saaiiiiii
Mvh. Steef

evan

Citaat van: Stedahult op 28 oktober 2018, 19:13:01 PM
Citaat van: PeterVG op 25 oktober 2018, 14:49:44 PM
Een Europese primeur :o
Zou dat een Canadese baan kunnen zijn?

Canadees, das saaiiiiii

Allez iets Zweeds of Deens dan...  ;D

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Stedahult

Mvh. Steef