Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Rien ne se passe... (1:76 en 1:87)

Gestart door Tothebeach, 21 september 2018, 14:06:41 PM

Kautenbach

Als jullie volgende week maar niet de hele tijd samen over treinen gaan zitten kleppen, hè

Treinen zijn suf, zo suf......


Misschien klep ik wel als hardste mee ;D

sdz1976

Laat ons zoals alle echte mannen over der de vrouwen praten 😁

Grtz
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1


sdz1976

We kunnen ook nog schilderijen van Delvaux bespreken  ;D ;D 8)


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Tothebeach

 :o



poëtisch realisme, erg interessant, lijkt me een goed thema ;)

Groet,
michel

Tothebeach

Afgelopen weekeinde wat geprutst met de wortels van de buxus.





Groet,
Michel

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Herwig

aan Michel / Tothebach,

Mag 'k vragen, hebben die buks-wortels iets bijzonders ten opzichte van de fijne haar-worteltjes van andere planten/struiken ?
( 'k heb hier nu meer dan voldoende buxus-zaliger klaarliggen, om eerstdaags met de aanhanger naar het stort te vervoeren )

Tothebeach

@Michiel en Gerolf, dank voor jullie complimenten.

@Herwig, De buxus wortels zijn (volgens mij) niet beter geschikt dan andere wortels van planten. Het is alleen dat de buxus nu massaal naar de stort gaan, terwijl ze ook leuk zijn als aankleding voor de modelbaan. Want met de bovenkant kan je ook leuk een boompje of struikje bouwen.


(een eerste poging)

Groet,
Michel

Tjalling

Hi Michel,

Dat gaat al heel snel gewoon de goede kant op. Super!

Groet,
Tjalling
 

Tothebeach

Ik heb een weekje vakantie gehad en tussen het wandelen, fietsen en kanoën door nog wat afgebouwd.


Groet,
Michel

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Kautenbach