MSM-forumkaart 2

Gestart door Michael, 07 september 2018, 13:36:30 PM

Michael

Ik ben zo vrij geweest om zelf even te kijken hoe het moet om zo'n kaart te maken, ik heb mezelf en Wim (Kautenbach) er op gezet, als Wim dit niet wil moet hij het maar even laten weten dan haal ik hem weg.

Is er basis van dit animo om dit verder te zetten, mail mij dan de plaats waar je woont en je naam van het forum dat ga ik er wel mee verder, bij geen animo ook prima.

Mailen kan naar swifterbant1 at hotmailpuntcom

Een berichtje via het forum mag natuurlijk ook.

MSM-forumkaart 2

https://drive.google.com/open?id=1T8GaNFwOqAMIUUcUWHuhJN0FycdXT8q9&usp=sharing

Hou wel rekening mee dat ik morgen en zondag uit de lucht ben en voornamelijk in de auto terug naar huis.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

ronaldk

hoi,

Citaat van: Michael op 07 september 2018, 13:36:30 PM
Ik ben zo vrij geweest om zelf even te kijken hoe het moet om zo'n kaart te maken, ik heb mezelf en Wim (Kautenbach) er op gezet, als Wim dit niet wil moet hij het maar even laten weten dan haal ik hem weg.

Je weet dat je uitdrukkelijk toestemming moet hebben van de personen die je op de kaart hebt staan? Dit vanwege de verwerking van persoongegevens? Je verwerkt namelijk "persoonsgegevens" in de ruimste zin van het woord. Met de nieuwe AVG is het allemaal weer een beetje bovenkomen drijven maar dit was eigenlijk altijd al een onderdeel van de wetgeving geweest.

Groet Ronald.

Michael

Ronald is bekend maar dit zal zo'n vaart niet lopen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Dirky

dyniMo, kleinserie fabrikant, Dirk Vanden Berghe, Leberg 5, 9660 Zegelsem... met uitdrukkelijke toestemming Michael!  :)

Michael

 
Citaat van: Dirky op 07 september 2018, 21:04:59 PM
dyniMo, kleinserie fabrikant, Dirk Vanden Berghe, Leberg 5, 9660 Zegelsem... met uitdrukkelijke toestemming Michael!  :)
;)
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

Citaat van: ronaldk op 07 september 2018, 19:38:16 PM
hoi,

Citaat van: Michael op 07 september 2018, 13:36:30 PM
Ik ben zo vrij geweest om zelf even te kijken hoe het moet om zo'n kaart te maken, ik heb mezelf en Wim (Kautenbach) er op gezet, als Wim dit niet wil moet hij het maar even laten weten dan haal ik hem weg.

Je weet dat je uitdrukkelijk toestemming moet hebben van de personen die je op de kaart hebt staan? Dit vanwege de verwerking van persoongegevens? Je verwerkt namelijk "persoonsgegevens" in de ruimste zin van het woord. Met de nieuwe AVG is het allemaal weer een beetje bovenkomen drijven maar dit was eigenlijk altijd al een onderdeel van de wetgeving geweest.

Groet Ronald.

Als je er niet wil op staan, dan stuur je geen mailtje. Zo eenvoudig kan het leven zijn, maar als je het moeilijk wil maken...  :-\ :-\ :-\
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ronaldk

Citaat van: SuSke op 08 september 2018, 00:51:32 AM
Als je er niet wil op staan, dan stuur je geen mailtje. Zo eenvoudig kan het leven zijn, maar als je het moeilijk wil maken...  :-\ :-\ :-\

Michael geeft aan dat hij op voorhand Wim er al op heeft gezet en dat Wim maar even moet melden als hij dat niet wil. Dat is verkeerd, dat moet je niet doen. Dat is een totaal verkeerd principe. Heeft niets te doen met "moelijk" maken.

Groet Ronald.

Rangeerduivel

Jongens toch, gaat het weer beginnen....? :(

Michael heeft ENKEL Wim er op gezet omdat hij zeker wist dat Wim op de vorige kaart ook stond en omdat hij weet dat Wim een toffe kerel is die hier zeker geen probleem mee heeft.

Maar ik kan je garanderen dat Michael het nooit meer gaat doen hoor!!! :o :o :o

;)

SuSke

Citaat van: ronaldk op 08 september 2018, 12:30:42 PM
Citaat van: SuSke op 08 september 2018, 00:51:32 AM
Als je er niet wil op staan, dan stuur je geen mailtje. Zo eenvoudig kan het leven zijn, maar als je het moeilijk wil maken...  :-\ :-\ :-\

Michael geeft aan dat hij op voorhand Wim er al op heeft gezet en dat Wim maar even moet melden als hij dat niet wil. Dat is verkeerd, dat moet je niet doen. Dat is een totaal verkeerd principe. Heeft niets te doen met "moelijk" maken.

Groet Ronald.
Citaat van: Rangeerduivel op 08 september 2018, 12:38:46 PM
Jongens toch, gaat het weer beginnen....? :(

Michael heeft ENKEL Wim er op gezet omdat hij zeker wist dat Wim op de vorige kaart ook stond en omdat hij weet dat Wim een toffe kerel is die hier zeker geen probleem mee heeft.

Maar ik kan je garanderen dat Michael het nooit meer gaat doen hoor!!! :o :o :o

;)


En misschien heeft Michaël het wel aan Wim gevraagd....  ;D ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Koen

Jongens, hier is appreciatie van Michaël zijn werk op zijn plaats! Dat je een bedenking over de Gdpr maakt, daar kan ik in komen. Maar  zoals reeds eerder geschreven werd, geef je uw toelating door het sturen van een Pm of pb.
Bedankt voor het initiatief 👍.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Michael

Mannen ik doe het met plezier, en Ronald waarschuwt alleen maar zodat ik niet in de fout zou gaan, Wim had ik als voorbeeld gebruikt en kort daarna heeft Wim toestemming gegeven, voor de rest wie zich niet meld komt niet op de kaart.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Michael

Blijkbaar is er geen animo voor deze kaart, misschien maar stilletjes laten verdwijnen?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Gerolf

Citaat van: Michael op 09 februari 2020, 11:13:25 AM
Blijkbaar is er geen animo voor deze kaart, misschien maar stilletjes laten verdwijnen?

Ik denk dat het goed is dat je dit terug onder de aandacht brengt.
Voor mij werkte het alvast - zie pm  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

steamdriven

Tof initiatief. Mijn gegevens via PM.
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

Geert

Als ik op de link klik, op een ipad, dan zie ik geen locaties op de kaart?

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen