De 9e Grote Modelspoorexpo 2018 te Leuven

Gestart door doomslu, 01 september 2018, 14:35:35 PM

Metpetergaathetbeter


renstimpie

Chateau Migraine had er twee staan.   Gare de Muno mochten ze plaatsnemen op mijn barkruk :)
Tim

Paulogic

Misschien eens een module-trede ontwerpen? Met enkele schroeven in elkaar en allemaal dezelfde?

T'is maar een idee van een rare kadee hé.
mvg,
Paul(ogic)

just4fun

Zondag kwam ik op de middag ook de hal binnengewandeld.
Hoe later het op de dag werd, hoe beter alles te bekijken viel wegens hoe langer hoe minder volk.
Het was een topbeurs wat banen betreft, kopen doe ik eigenlijk toch niet.
Paul


Homme des Bois

Een super geslaagde expo zonder meer. Veel dank aan de organisatie , de catering en  de collega modelbouwers. Het fijne publiek met veel interesse en bewondering. Zéér motiverend. 

Voilà, nieuwe ideeën kunnen nu rijpen want over twee jaar zijn we terug uiteraard !!! Verder laat ik de lezers van MSM weerom mee genieten van mijn volgende bouwsels en projecten.
Merci.  ;)

L'Homme des Bois

Opazwitserland

Thuis alles terug opgeborgen na een schitterende beurs. Bedankt aan Luc en zijn medewerkers.
En nu plannen maken voor het volgende minibaantje en de lat nog wat hoger leggen.
Paul

celtjan

Citaat van: doomslu op 15 oktober 2018, 22:06:56 PM
Citaat van: pabe op 15 oktober 2018, 20:20:56 PM

... Maar, daarom hadden we ook periscopen voorzien. Te leen aan de ingang. Dat was aangekondigd in Modelspoormagazine...  ;)

En dat van het beschikbaar stellen van die periscopen was een schot in de roos te noemen.
Toch een pak van die dingen aan onze MSM/modelspoorbaan.nl modulebaan gebruikt gezien.
Misschien een tip om deze ook mee te nemen naar een volgend event (al dan niet te huur met borg of te koop waar de MSM stand aanwezig is.)

Knap!

Gr,
Jan(tje)

Hendrik Jan

Het was me een groot genoegen om te mogen deelnemen aan deze beurs.
Wat een enorm hoog niveau!

Graag bedank ik de organisatie namens Modulebaan.nl dat we met een drietal Nederlandse modules mochten aansluiten bij de modulebaan van onze zuiderburen.

Ook mijn lief, die me achterna reisde en op zondag een kijkje kwam nemen, was aangenaam verrast.

groeten
Hendrik Jan
(Sweet Home Chicago, modulebaan.nl)

doomslu

Heeft iemand toevallig een foto waarop een periscoop te zien is?

Deze waren er met dank aan Paul (C-traccs).
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kautenbach

Nee, niet, bij ons was de baan al wat lager, en was er het krukje van Tjalling 8) 8)

Ik zag wel diverse handige opklabare opstapjes met een handvat, waar kwamen die vandaan?

59erke

wij hadden ruim voldoende opstapjes beschikbaar, ik heb wel 1 rolstoelpatient gezien met zo'n periscoop.
Volgens mij gebouwd uit gelaserd mdf
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Metpetergaathetbeter

#191
thuis heb ik er  zo eentje, ik zag ze ook op de expo  https://www.ikea.com/be/nl/producten/stoelen-krukken-banken/banken-krukjes-voor-de-badkamer/bolmen-badkamerkruk-wit-art-60265163/

blijkbaar was er vroeger een iets hogere, laatst zag ik er nog een aantal in ikea staan, het is ook dat krukje dat ik op de expo zag !

philippe_007

wij hadden 4 kleinere modellen, deze bleken nadien te laag te zijn voor de kinderen, volgende keer een model hoger dus...

De man in de rolstoel met de periscoop heb ik ook gezien, heb deze vroeger op andere beurzen ook al gezien... 

Kautenbach