Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

De 9e Grote Modelspoorexpo 2018 te Leuven

Gestart door doomslu, 01 september 2018, 14:35:35 PM

Paulogic

Spijtig dat die bestelwagen niet verweerd is ...  ;D
mvg,
Paul(ogic)

Jurgen

60 euro per dagdeel, vandaag gehuurd, je staat er tot zondag en waarschijnlijk pas maandag terug naar de verhuurder...

Bijkomend dan nog de tijd en energie die je steekt in het bouwen van je baan.

Daar is een woord voor hé, als ik me niet vergis heet dat "passie".

Ik kijk alvast uit naar de expo, morgen loop ik er rond.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

bollen neus

Helaas, dit keer ook niet. Maar niet getreurd, we zien hier wel en overal in feite wel verslagen en foto's opduiken om ook wat te zien over deze beurs.
Den Eric.

modelbaanHO

Het hele weekend aanwezig in Leuven.
Ik assisteer Suske bij het bedienen van zijn minibaantje zodat die mens af en toe ook eens kan gaan plassen, iets eten en drinken en een tourtje maken op de tentoonstelling / beurs.
Vanavond naar de Brabanthallen om het minibaantje mee op te bouwen.
Ik kijk er al naar uit.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Ronald

Allemaal heel veel plezier gewenst voor dit weekeinde! :)

mardig23

Voila, het is zo ver, morgen is het feest.

Aan alle modelbouwers die hier bloed zweet en tranen hebben gelaten, bedankt, we gaan er morgen met zijn allen van genieten!
Mvg Karl

Opazwitserland

Ons minibaantje staat klaar op de beurs.  Benieuw naar morgen. Laat het feest beginnen.

doomslu

Ik heb alles wat er staat eens overzien en ik ben een tevreden man.
Het wordt een grote expo!

Luc
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

evan

#83
Ik doe m'n best om morgen ook van de partij te zijn.  Weliswaar als bezoeker en niet als deelnemer... voelt wat onwennig aan  ::)

Aan alle deelnemers en de organisatie: SUCCES!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

marctje

Ik kom zondag voormiddag, in de namiddag ben ik bij het vrouwtje in het ziekenhuis.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

eddy

Zijn vandaag ook gaan opstellen,kan alleen maar Luc bijtreden. Er staan pareltjes tussen.

groeten Eddy

philippe_007

Puurs Museumbaan staat paraat








Spooraansluiting Duvel Moortgat staat ook reeds te blinken....


Metpetergaathetbeter

meet en greet om 13.30 op de expo (net op tijd om de vroege en de late vogels fde mogelijkheid te gunnen ?aan stand MSM

thor

Ben deze voormiddag op de beurs geweest,  weer een geslaagde opzet m.i.,  proficiat aan de organisatie en de initiatiefnemers allerhande.
Bij  LSM vernomen dat de eerst de M5 wagons gaan komen, gevolgd door de M4-en eind volgend jaar(!?).
Prijzen 2de hands materiaal lijken me allemaal wel vrij duur geprijsd te zijn, kan aan mij liggen natuurlijk.
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Gerolf

Ik ben op dit moment op de expo - en vind het hier absoluut ferm. Heel wat mooie banen en baantjes  8)  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw