De 9e Grote Modelspoorexpo 2018 te Leuven

Gestart door doomslu, 01 september 2018, 14:35:35 PM

Michael

Luc is er in Nederland geen enkele winkel meer die kaartjes voor de expo verkoopt?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Houdini

Citaat van: doomslu op 10 september 2018, 15:45:49 PM
Citaat van: thor op 10 september 2018, 15:36:25 PM
Zou inderdaad handig zijn,  Maar ja, dan verlies je het voordeel weer omwille van de port- en handelingskosten, niet?
Klopt. Helaas is het te duur. We zouden in voorverkoop duurder zijn dan aan de kassa!  :o

Dat begrijp ik niet goed. Portkosten heb je bij online verkoop toch niet, want je maakt e-tickets. Stel nu nog dat je papieren tickets zou opsturen, postzegel en envelop kosten nu ook weer niet zoveel, dus dat er eventueel maar bij nemen?

Het verschil in prijs is inderdaad niet groot. Alleen denk ik dat je nu toch een bepaalde groep mensen (nieuwelingen) niet over de streep trekt om eens te komen kijken. Zij komen wellicht/sowieso niet in de genoemde winkels en zullen bij het zien van reclame zeggen "dat zullen we dan nog zien"... terwijl ze anders misschien wél al tickets zouden bestellen...

Driesel

CiteerTja, wij zitten in Middelkerke

Beste Peter, dan kom je toch gewoon naar onze Expo op 22 of 23 september http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,27898.0.html: je kan met de tram van Middelkerke naar de halte "Duin en Zee" sporen, genieten van de vele banen en de ruilbeurs, en op de stand van MSM bij de dames twee ticketten voor de MSM-Expo aankopen. Alleen maar voordelen ;D ;D

jakke

Citaat van: Driesel op 12 september 2018, 16:01:01 PM
CiteerTja, wij zitten in Middelkerke

Beste Peter, dan kom je toch gewoon naar onze Expo op 22 of 23 september http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,27898.0.html: je kan met de tram van Middelkerke naar de halte "Duin en Zee" sporen, genieten van de vele banen en de ruilbeurs, en op de stand van MSM bij de dames twee ticketten voor de MSM-Expo aankopen. Alleen maar voordelen ;D ;D

Zo denk ook ik mijn toegangskaart te kopen . Zoals men zegt : twee vliegen ....
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Floris

...en dan krijg je ineens een foto uit frankrijk van iemand die daar op vakantie is en wat bekends voorop Le Train zag staan.  ;D
Hoop dat t goeie promotie is jongens, alleen maar roestige bende en niet eens af ook nog.  8)

Kautenbach

Ha top, Floris,

Iedereen zal toch al als een magneet op dat ouwe ijzer van je afvliegen, he ;D ;D

Nog ff en dan mogen we t bewonderen ;)

jakke

Zal de tribune om al de kijklustigen te plaatsen bijtijds geleverd worden ? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

eddy

Luc,is het misschien mogelijk om een brief op te maken,dat we standhouders zijn in Leuven.Ik weet het dat is niet officieel maar er is dan meer kans dat ze u laten gaan als er geen bijzitters genoeg zijn.

groeten eddy

Paulogic

Daar had ik ook al aan gedacht... dat ze ons zouden houden als bijzitter als we vroeg gaan...
mvg,
Paul(ogic)

doomslu

Als dat kan helpen wil ik dat wel voorzien.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

DIORAMABOUWER

Aan het kiesbureau gewoon niet als allereerste gaan maar een paar mensen laten voor gaan, dan is de kust veilig!!!😉Ik zal het zo wel oplossen, en trouwens de bezoekers moeten ook allemaal gaan stemmen, de expo zal wel wat later op gang komen.
En Luc als "buitenlander "moet niet stemmen,  hij zal er wel zijn om de deuren te openen hé, 😁😁
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

Paulogic

Dat had ik zo ook in gedachten. Even enkele mensen laten voorgaan en dan pas zelf achter het gordijntje kruipen.
Ik zal wel in tijds op de beurs geraken om Luc te helpen de deuren te openen... haha
mvg,
Paul(ogic)

doomslu

Ik sta daar om 8 uur voor de deur.  :D In de Brabanthal!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Herwig

#43
En als je in   "schijnbare toestand van dronkenschap"   als eerste of tweede het stemlokaal binnenzwijmelt, is er ook weinig kans dat de voorzitter u bevordert tot bijzitter.                                                                                                                                           ( ::) ;) )
( maar opletten dat er geen vervelende getuigen zijn die u op straat kaarsrecht, want eigenlijk broodnuchter, uit & in uw auto zien
  stappen )

SuSke

Kan Luc geen "attest van vrijheidsbeneming" opstellen (voor gevangenis, psychiatrische instelling,... - schrappen wat niet van toepassing is) 8) ::)
Dat is de enig optie die ik heb in onze megalomane metropool om een volmacht te versieren  ;) ;)

De enige andere optie is natuurlijk om Leuven tijdelijk in het buitenland te situeren  :o ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.