Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Een reeks 70 in Zwijndrecht?

Gestart door Peter, 31 augustus 2018, 11:45:11 AM

Peter

Waar is de tijd? Onderstaande foto werd in de jaren '70 genomen in Zwijndrecht, ongeveer op de plaats waar vroeger
de overweg was (later vervangen door een brug) aan de Antwerpse steenweg.

PS: hoe kan ik het Copyright teken op mijn foto's aanbrengen?

70 by Peter Verlooy, on Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

ceuleer

Waarom zou je een mooie foto verneuken met copyright tekens ?
Niks irritanter dan een gedownloade foto met deze tekens op het pc scherm.
Als je de foto wil delen op het net, doe hem dan niet naar de knoppen met tekst.

Peter

CiteerAls je de foto wil delen op het net, doe hem dan niet naar de knoppen met tekst

Als iedereen het dan laat. Het alternatief is geen foto's meer plaatsen.
Met vriendelijke groeten
Peter

ceuleer


D_Loc

#4
In Windows met rechter ALT + C krijg je het © copyright teken.

Alternatief linker ALT + 0169

Laatste alternatief, via speciale tekens:


Selecteren en dan kopiëren
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Chrisrail

#5
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

raf

sorry maar ik doe het vanaf een bepaalde datum ook
daar is een reden voor namelijk dat er een ex clublid met foto's door andere gemaakt ging stoefen bij andere mensen van kijk wat ik gemaakt heb .hun dan een model verkocht voor veel geld en wat helemaal niet de lading dekte .wil zeggen dat hij wel dook maar niet meer boven kwam .verhaal halen bij hem dan geeft hij niet thuis
en dan komen ze bij onze club uit en kan bie bie het oplossen en uitleggen
die man waar een boot aan verkocht was heb ik door gewezen naar de bouwer van de originele boot waar de foto's van waren 
na wat zeveren haalde sven dan zijn boot boven waar de foto's van getrokken waren; deze waren op facebook gezet en daar had de ex die vanaf gehaald

dat is mijn reden om dat watermerk over die foto's te leggen
willen mensen een foto voor persoonlijk gebruik dan is een mailtje voldoende om er een te bekomen zonder water merk

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

ceuleer

Fotos van een boot met watermerk is ok boten hebben water nodig treinen niet als ge een foto pakt van een trein om te tonen de foto is niet mooi meer met al die brol erover het is mijn gedacht

gardevil

Peter,
als je er behoefte aan hebt om jouw foto's van een watermerk te voorzien, dan is dat je goed recht, als er personen zijn die hem hierom niet meer willen downloaden is dat hun goed recht.
Persoonlijk vind ik dat je als je de foto hebt gemaakt ook recht hebt op de credits en dat een watermerk perfect kan en mag (liefst niet te opdringerig in beeld dan) Ik doe het bij sommige foto's ook, net om misbruik te voorkomen.

Googel eens op Watermark image en je komt al een eind weg.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Chrisrail

#9
.

http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

doomslu

Citaat van: gardevil op 31 augustus 2018, 17:21:57 PM
Peter,
als je er behoefte aan hebt om jouw foto's van een watermerk te voorzien, dan is dat je goed recht, als er personen zijn die hem hierom niet meer willen downloaden is dat hun goed recht.
Persoonlijk vind ik dat je als je de foto hebt gemaakt ook recht hebt op de credits en dat een watermerk perfect kan en mag (liefst niet te opdringerig in beeld dan) Ik doe het bij sommige foto's ook, net om misbruik te voorkomen.
Zo denk ik er ook over.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ceuleer

Citaat van: Chrisrail op 31 augustus 2018, 18:51:32 PM
Wanneer je een watermerk aanbrengt, waar plaats je dit dan?
Op de hoek zodat de foto dan bijgeknipt wordt en het watermerk verwijderd is?
Of kloef in het midden, zodanig dat mensen echt niets meer hebben aan je foto?

Dan hoeft het voor mij niet meer.......
Hou je foto dan maar voor jezelf.  :-X :-X :-X :-X :-X

Zo denk ik er ook over.

bollen neus

Zijne kik content dak hier geen foto's plaats, op andere fora staat er telkens mijnen naam op. Voor zover een bijdrage van ondergetekende.
Den Eric

jodo

ere wie ere toekomt maar plaats dat merk dan op een niet storende plaats zodat de foto nog tot zijn recht komt

Klaas Zondervan

Er staat toch al een soort merk op die foto? Linksonder staat PEVE, dat zijn Peters voorletters.