Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 183

Gestart door ronny-vdv, 26 augustus 2018, 11:05:34 AM

ronny-vdv

En wat mogen we eind deze week in de bus verwachten ?
Mvg,

ronny-vdv

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

755philippe

Als dat nu geen grote verrassing is. :) :)
Mvg

755philippe

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske


Na lange stilte is hij er weer vandaag, weer leesvoer, sommige art. zijn voor mij meer blad vulling "de hangaar" kon veel korter beschreven worden en niet over drie nr.s

Michael

MSM 183 in Swifterbant bezorgd, zal nog ruim een weekje geduld moeten hebben voordat ik deze kan lezen.( Zit nog in Z Fr.)
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

D_Loc

Ook in Zoetermeer ontvangen.
Er viel mij wel wat raars op, op pagina 7. Bij de kleuren van de Märklin 202.017 is aan de rechter helft van de neus (links op de foto) een vlak veel donkerder/dieper van kleur.
Het lijkt te zijn veroorzaakt door een vak dat er overheen is gelegd om de tekst om de neus van de loc heen te laten lopen.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Jurgen

Ik had toch wat nieuws verwacht ivm het TBL2-treinstel.

Ik vermoed dat we dit binnenkort mogen ontvangen aangezien er ook een inkomticket voor de expo zou moeten bij zitten?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

Citaat van: Jurgen op 01 september 2018, 13:50:47 PM
Ik had toch wat nieuws verwacht ivm het TBL2-treinstel.

Ik vermoed dat we dit binnenkort mogen ontvangen aangezien er ook een inkomticket voor de expo zou moeten bij zitten?
We wachten nog op een bevestiging uit China, waar ze na het verlof blijkbaar traag uit de startblokken schieten.
Indien het stel niet voor de expo kan worden verzonden, dan zullen de inkomtickets wel voor de expo bezorgd worden, wees gerust.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

factageklerk

Dat is vrij vroeg dat we het TBL stel zouden ontvangen , gewoonlijk is dat toch tegen het einde van het jaar?
 

doomslu

Citaat van: factageklerk op 02 september 2018, 08:01:49 AM
Dat is vrij vroeg dat we het TBL stel zouden ontvangen , gewoonlijk is dat toch tegen het einde van het jaar?
Het was voorzien om dit in september te leveren, maar het ziet er naar uit dat het uiteindelijk wat later wordt.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Homme des Bois

Citaat van: loebaske op 30 augustus 2018, 17:30:09 PM

Na lange stilte is hij er weer vandaag, weer leesvoer, sommige art. zijn voor mij meer blad vulling "de hangaar" kon veel korter beschreven worden en niet over drie nr.s

Hartelijk dank voor de zeer tact- en respect volle omschrijving van die artikels.

Uiteraard kan je alle artikels op een half blad inkorten als dat moet. Je kan ook het modelspoor magazine de helft kleiner maken . U bent zeer duidelijk geen zelfbouwer , en zeker niet in de O schaal. Vele anderen wel en die vinden het fijn om een gedetailleerde beschrijving te krijgen. Zij putten daar dan ook veel inspiratie uit.

Ik kan me voorstellen dat u zich bijna maandelijks ergert aan de 10 blz van Emmanuel Noualier die al jaren ongeveer hetzelfde met ons deelt. Het blijft echter serieus de moeite. Of de X delige reeks van Rik Martens over zijn winnend bouw project. Enzovoort.

In elk van die drie artikels , die de redactie besloot om zo te verdelen, ik stuurde één zeer omvangrijk artikel binnen, worden andere aspecten beschreven.  Als diezelfde redactie het de moeite vindt om daar drie edities aan te weiden, kan ik dat enkel beschouwen als een appreciatie van het gepresenteerde werk.

In elk nummer van het Modelspoor Magazine zit maandelijks er voor elkeen wat, al dan niet over meerdere uitgaven gespreid. Een minimum aan respect voor al die mensen die zich de moeite getroosten om hun werk telkens te onderbreken om de verschillende fasen quasi professioneel te fotograferen, te bewerken, een zinnige , voor ieder verstaanbare beschrijving, al dan niet in verhaalvorm , bij te voegen, gewoon omdat ze het fijn vinden om hun enthousiasme voor de hobby met anderen te delen. Al die extra uren buiten het modelbouw gebeuren zelf hoeven ze niet te doen.

Dus alvorens dit alles als ' bladvulling ' te bestempelen, misschien beter even uw woorden wikken en in gedachten houden dat zulke uitspraken, hoe banaal voor u misschien ook, bij anderen als behoorlijk kwetsend kunnen overkomen.

En als u dan toch de 'hangaar' wil inkorten,  begin dan met de correcte spelling. De hangar.

Alsnog hoop ik ,dat u ervan kan genieten, en dat we misschien ooit een artikel van u te mogen lezen.

De auteur



Jurgen

Citaat van: doomslu op 01 september 2018, 14:20:08 PM
Citaat van: Jurgen op 01 september 2018, 13:50:47 PM
Ik had toch wat nieuws verwacht ivm het TBL2-treinstel.

Ik vermoed dat we dit binnenkort mogen ontvangen aangezien er ook een inkomticket voor de expo zou moeten bij zitten?
We wachten nog op een bevestiging uit China, waar ze na het verlof blijkbaar traag uit de startblokken schieten.
Indien het stel niet voor de expo kan worden verzonden, dan zullen de inkomtickets wel voor de expo bezorgd worden, wees gerust.  ;)

Ik had wel verwacht dat er een oplossing zou zijn, maar ik vroeg het mij af. Nu weet ik het dus.  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

factageklerk

Citaat van: doomslu op 02 september 2018, 09:32:27 AM
Citaat van: factageklerk op 02 september 2018, 08:01:49 AM
Dat is vrij vroeg dat we het TBL stel zouden ontvangen , gewoonlijk is dat toch tegen het einde van het jaar?
Het was voorzien om dit in september te leveren, maar het ziet er naar uit dat het uiteindelijk wat later wordt.

Hallo Luc,
Ik heb nog geen bevestiging ontvangen dat ik betaald had , zijn deze al verstuurd?
 

doomslu

Neen, betaalbevestigingen hebben we nog niet verstuurd.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *