Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Luikse staalindustrie

Gestart door Val-Rikard, 10 augustus 2018, 17:49:12 PM

Val-Rikard

Nog een tweetal maanden en het is weer zo ver, De Grote Modelspoor Expo 2018 !!!  :)
Vorig weekend was ik te gast bij Floris Dilz om zijn bijzonder mooie modelbaan van de Luikse staalindustrie te bewonderen.
Deze zal net zoals in 2016 opnieuw te bewonderen zijn in Leuven. Afgelopen twee jaar heeft Floris echter niet stil gezeten
en is deze indrukwekkende staal fabriek alleen maar mooier geworden. Voor mij een uitgelezen moment om opnieuw eens
een filmpje te posten!  ;)

https://youtu.be/bYA5sNVR9cE

Veel kijkgenot !

GDE

Knap filmpje van een heel mooie modelbaan  ;)

chef garde

Zeer mooi!  Bij momenten zou je denken dat er vanuit een drone gefilmd wordt!

ERVIN


SuSke

mooie impressie van een meesterlijk stuk(je) modelbouw. Bedankt Rik (voor het filmpje en Floris voor het mooie werk ;))
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Citaat van: SuSke op 10 augustus 2018, 20:19:10 PM
mooie impressie van een meesterlijk stuk(je) modelbouw. Bedankt Rik (voor het filmpje en Floris voor het mooie werk ;))

+1  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

#6
Citaat van: SuSke op 10 augustus 2018, 20:19:10 PM
mooie impressie van een meesterlijk stuk(je) modelbouw. Bedankt Rik (voor het filmpje en Floris voor het mooie werk ;))
een stukje(miniatuur)wereld die eigenlijk nagenoeg door de werkelijkheid toen niet kan overtroffen worden!
Ik ken alvast een standhouder in Leuven waar het met bonnetjes zal moeten gaan om beurtelings deze prachtige wereld te aanschouwen.Een wereld die uitblonk door troosteloosheid van de Waalse staalnijverheid en de al even troosteloze huizenrijen die deze omringden.Om kort te zijn Subliem! /color]

janjozef

een mooi stukje staalfabriek knap werk
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Pierre

Groet Pierre.