Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Waar kan ik Tillig Elite sporen vinden?

Gestart door Fretbol, 30 juli 2018, 18:50:46 PM

Fretbol

Hallo allemaal,

Ik overweeg om voor een volgende modelbaan (mijn eerste modelbaan in DC) te kiezen voor de Tillig Elite code 83 sporen vanwege de flexibele rails met hout en beton dwarsliggers en de mooie wissels.
Ik heb in diverse draadjes hier al heel wat modelbanen gezien waar deze sporen ook gebruikt worden maar ik ken geen winkels waar deze sporen vlot te krijgen zijn.

Mijn vraag is dus: waar halen jullie de sporen van Tillig Elite?

Alvast bedankt,

Anthony  ;)

OlivierV

Zo uit mijn hoofd neergepend.

Online:
- Conrad
- Modelbahnshop Lippe

Hier in het geinige belgenland:
- Het Spoor in Haasrode.
- Train Service Danckaert, maar weet niet of die wel een winkel heeft.
- HST Verhagen ook dacht ik.


In NL:
- MTE Vlaardingen
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

en mogelijks te bestellen in St-Niklaas(ik mocht of kon alvast informeren mocht ik binnenkort sporen gaan kopen )

PeterVG

Wanneer je in Duitsland zou winkelen dan kan je overwegen om de dure Lippe e-winkel te laten voor wat het is en een keer een bestelling plaatsen bij mevrouw Behr. Zij kan lagere prijzen bieden voor Tillig sporen. Mijn bestelling in haar webwinkel was enorm snel geleverd.

Klaas Zondervan

Op de site van Tillig kun je in de bovenbalk klikken  op Fachhändler. Dan zie je een kaart van Europa waarop de winkels zijn aangegeven die Tillig verkopen.

Fretbol

Bedankt voor alle tips  :)

Nu ik weet waar ik ze kan vinden kan ik mij binnenkort eens wagen aan een setje wissels bouwen.


Anthony  ;)

bellejt

als je toevallig in Trier zou passeren is er een tweedehandswinkeltje die er ook heeft aan leuke prijs

Metpetergaathetbeter

hoewel je die lijst met de nodige grote korrel zout moet nemen, ik vind er eveneens een winkel in Drongen die (bijna of zelfs al meer dan)2jaar gesloten is,trouwens kocht jij ook daar in de uitverkoop

Fretbol

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 augustus 2018, 20:07:21 PM
hoewel je die lijst met de nodige grote korrel zout moet nemen, ik vind er eveneens een winkel in Drongen die (bijna of zelfs al meer dan)2jaar gesloten is,trouwens kocht jij ook daar in de uitverkoop

Inderdaad, de winkel in Drongen is reeds jaren gesloten, en ook MTE heeft geen winkel meer.

ronny-vdv

Citaat van: PeterVG op 30 juli 2018, 19:36:25 PM
Wanneer je in Duitsland zou winkelen dan kan je overwegen om de dure Lippe e-winkel te laten voor wat het is en een keer een bestelling plaatsen bij mevrouw Behr. Zij kan lagere prijzen bieden voor Tillig sporen. Mijn bestelling in haar webwinkel was enorm snel geleverd.
Heb je soms een link ?
Bedankt.
Mvg,

ronny-vdv

AtMoPo

Citaat van: ronny-vdv op 12 augustus 2018, 09:28:21 AM
Citaat van: PeterVG op 30 juli 2018, 19:36:25 PM
Wanneer je in Duitsland zou winkelen dan kan je overwegen om de dure Lippe e-winkel te laten voor wat het is en een keer een bestelling plaatsen bij mevrouw Behr. Zij kan lagere prijzen bieden voor Tillig sporen. Mijn bestelling in haar webwinkel was enorm snel geleverd.
Heb je soms een link ?
Bedankt.

https://www.behr-mobile.eu/tillig-elite-gleissystem-c-329_659.html
AtMoPo

Ronald

Citaat van: Fretbol op 02 augustus 2018, 22:27:45 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 augustus 2018, 20:07:21 PM
hoewel je die lijst met de nodige grote korrel zout moet nemen, ik vind er eveneens een winkel in Drongen die (bijna of zelfs al meer dan)2jaar gesloten is,trouwens kocht jij ook daar in de uitverkoop

Inderdaad, de winkel in Drongen is reeds jaren gesloten, en ook MTE heeft geen winkel meer.

Nou.... MTE is nog gewoon open hoor :) Zowel fysiek als webshop:

https://www.modeltreinexpress.nl/webshop/

Fretbol

Citaat van: Ronald op 12 augustus 2018, 11:36:49 AM
Citaat van: Fretbol op 02 augustus 2018, 22:27:45 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 augustus 2018, 20:07:21 PM
hoewel je die lijst met de nodige grote korrel zout moet nemen, ik vind er eveneens een winkel in Drongen die (bijna of zelfs al meer dan)2jaar gesloten is,trouwens kocht jij ook daar in de uitverkoop

Inderdaad, de winkel in Drongen is reeds jaren gesloten, en ook MTE heeft geen winkel meer.

Nou.... MTE is nog gewoon open hoor :) Zowel fysiek als webshop:

https://www.modeltreinexpress.nl/webshop/

Ja, deze MTE wel, maar de reeds verdwenen MTE is Mini Train Expo in Blankenberge  ;)

Ronald