Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

België gefeliciteerd.

Gestart door PietB, 06 juli 2018, 22:25:06 PM

chef garde

Citaat van: patatje70 op 07 juli 2018, 14:49:09 PM
Citaat van: just4fun op 07 juli 2018, 09:00:04 AM
Dat de Rode Duivels zich geplaatst hebben voor de halve finale is knap, geen discutie hieromtrent.
Maar er zijn al verschillende Belgische atleten in andere (minder van marketing voorziene) sporten die al wel WK- en EK-titels op hun palmares hebben staan.
En daaromtrent is niet zoveel poeha verkocht.
Paul

je hebt gelijk maar bedenk eens wat een boost dit is voor onze economie, alleen al van verteer en merchandising
Klopt!  De liters maffia-bier van de sponsor alleen al! 😄

Metpetergaathetbeter

lijkt mij toch eens tijd dat een gemiddelde Belg eens leert genieten i.p.v gefrustreerd rond te lopen, 't leven zou dan toch veel aangenamer zijn (voor iedereen)  :) ;

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 08 juli 2018, 10:55:04 AM
lijkt mij toch eens tijd dat een gemiddelde Belg eens leert genieten i.p.v gefrustreerd rond te lopen, 't leven zou dan toch veel aangenamer zijn (voor iedereen)  :) ;

Wat is "aangenaam" als je 'r nu je plezier in hebt om gefrustreerd te zijn...of als je jezelf geen "gemiddelde Belg vindt ? ;D ;D

;)

Val-Rikard

Citaat van: Rangeerduivel op 08 juli 2018, 11:08:27 AM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 08 juli 2018, 10:55:04 AM
lijkt mij toch eens tijd dat een gemiddelde Belg eens leert genieten i.p.v gefrustreerd rond te lopen, 't leven zou dan toch veel aangenamer zijn (voor iedereen)  :) ;

Wat is "aangenaam" als je 'r nu je plezier in hebt om gefrustreerd te zijn...of als je jezelf geen "gemiddelde Belg vindt ? ;D ;D

;)

De meeste mensen hebben vandaag nog altijd graag "brood en spelen". ;)
En het dient goed om het Belgisch gevoel op te krikken.

celtjan

Citaat van: ceuleer op 08 juli 2018, 01:00:16 AM
Die betaalde feestdag krijgen wij op maandag 23 juli.
Dus toch een lang weekend.

Wanneer feestdagen in het weekend vallen = dit idd afhankelijk van waar de werkgever die vrije dag wenst in te plannen...

Gr,
Jan(tje)

just4fun

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 08 juli 2018, 10:55:04 AM
... gefrustreerd rond te lopen ...
Als je daar mij mee viseert, dan zie je dat toch fout!
Ook ik heb naar de Duivels gekeken en van hun spel genoten.
Wat me wel tegen de borst stuit, is dat Bart Swings het WK afvallingsrace skeeleren heeft gewonnen op het moment dat de Duivels hun ding deden.
En dat is nauwelijks in het nieuws verschenen en totaal overschaduwd door het voetbal.
Swings is wereldkampioen, de Duivels (tot nu toe) niet.
Paul

Rangeerduivel

Citaat van: just4fun op 08 juli 2018, 16:23:03 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 08 juli 2018, 10:55:04 AM
... gefrustreerd rond te lopen ...
En dat is nauwelijks in het nieuws verschenen en totaal overschaduwd door het voetbal.
Swings is wereldkampioen, de Duivels (tot nu toe) niet.

Ben ik het volledig mee eens Paul,
Maar in het geval van die Bart Swings is ook niet zo veel "Belgium" gevloeid als je mij begrijpt, en daar wil ik het nu net hebben;
Dat soort sport wordt (meestal) geassocieerd met bier zuipen, en minder om de sport zelf...

;)

renstimpie

Citaat van: evan op 06 juli 2018, 22:30:50 PM
Dinsdag eten we hopelijk Cassoulet!!!

😋 het WK koppelen aan eten...   ben fan.' 😋

Metpetergaathetbeter

#23
ik viseer niemand
Swings koos voor (een) andere sporttak(ken) waar helaas voor hem bijna niemand in geinteresseerd is (hoe groot die verdienste ook is)
Trouwens van dat biermerk, er wordt toch vaak opgeschept over hoeveel pinten men kan verzetten en dat zijn heus niet alleen voetbalsupporters

Metpetergaathetbeter

Citaat van: renstimpie op 08 juli 2018, 21:01:58 PM
[😋 het WK koppelen aan eten...   ben fan.' 😋
French Fries ;D  ;)

celtjan

Belgisch? Frans? Spaans? Russisch? Wat kan het me schelen...
Volgens een goed vakmanschap gebakken gewoon het lekkerst! (met daarbij een lekkere 'hoppethee'. Dat smaakt!)
http://www.navefri-unafri.be/nl/de-frietkotcultuur/de-onduidelijke-oorsprong-van-de-friet

Gr,
Jan