Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Modelshop luxemburg super service

Gestart door Michael, 06 juli 2018, 14:01:09 PM

Michael

Vorig jaar heb ik bij Modelshop Luxemburg een LS models CFL 3005 DCC H0 besteld, ongeveer twee wekend terug mijn felbegeerde locomotief ontvangen, vorige week zaterdag de loc op de rollenbank gezet en wat bleek, 1 ledje van de front verlichting deed het niet, enkel foto's gemaakt en in mijn beste frans een mailtje naar de Modelshop Luxemburg gestuurd, met de vraag hoe dit op te lossen, uurtje later antwoord en 's avonds de loc verpakt afgegeven bij de post. Verzend kosten werden vergoed en gister bij thuiskomst stond er een doos uit Luxemburg te wachten op mij.

Ik kan niet anders zeggen dan super service wordt er door deze winkelier verleend. Ik heb in het verleden wel vaker bij deze shop besteld en alleen maar lof voor deze winkelier.
Als het goed is mag het ook wel een keer worden genoemd lijkt mij.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

mark7758

Die winkel is goed En je kan rustig ook Duits mailen met hem. (Zelfs in het Nederlands snapt hij al heel veel.) :)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

Citaat van: mark7758 op 06 juli 2018, 14:06:04 PM
Die winkel is goed En je kan rustig ook Duits mailen met hem. (Zelfs in het Nederlands snapt hij al heel veel.) :)
Ik spreek over het algemeen gewoon Luxemburgs met 'm.  8)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bellejt

ik frans of duits naargelang.Reeds jaren een superservice net als zijn "concurent"  in strassen MBS-L.

Metpetergaathetbeter

#4
Citaat van: doomslu op 06 juli 2018, 14:15:18 PM
Ik spreek over het algemeen gewoon Luxemburgs met 'm.  8)
tegen ons soms ook !  ;D ;)

Inderdaad je mailt en ten laatste de volgende morgen(vroeg) zijn al je vragen beantwoord! ;) Eigenlijk iets waar velen een vb aan zouden nemen, trouwens was ik ook al van plan zoiets te plaatsen maar dankzij
Michael hoeft het al niet meer ! ;)

Robrecht

H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

Houdini


bollen neus

Eén taal zal iedereen dan wel moeten doen namelijk BEtalen is het niet?
Den Eric.


bellejt

heb zijn broertjes de 3002 en 3021 exclusief.Is trouwens een goede prijs.

Rangeerduivel

Ter info;
Da's de loc die nu in Lineas versie rijdt...(de echte dan hé!)

;)

ERVIN

Nee nee Rudy , dat is de 1312 en niet de 3012.  ;)

Rangeerduivel

Citaat van: ERVIN op 11 november 2020, 18:16:19 PM
Nee nee Rudy , dat is de 1312 en niet de 3012.  ;)

Ha sorry!
Het is een feit dat ik niet goed zie niewaar, "visueel gehandicapt"noemt men dat... ::)
Toch bedankt voor de opmerking, je hebt wel gelijk!

;)

Koen

Citaat van: doomslu op 06 juli 2018, 14:15:18 PM
Citaat van: mark7758 op 06 juli 2018, 14:06:04 PM
Die winkel is goed En je kan rustig ook Duits mailen met hem. (Zelfs in het Nederlands snapt hij al heel veel.) :)
Ik spreek over het algemeen gewoon Luxemburgs met 'm.  8)

Kan jij dit spreken? Ik weet het, jij hebt er lang gewoond maar ik vind het een onverstaanbare taal. Ik heb het gevoel dat dit een mengelmoes van Duits, Frans, Nederlands en Engels is.  Meestal praat ik Frans met onze Luxemburgse klanten maar als zij in het Luxemburgs beginnen, houdt het voor mij op  ::).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

bellejt

ik spreek een mengeling van frans en duits met hem maar inderdaad het letzeburgs is een mengeling van talen :)