Auteur Topic: Sn00zerman-29-06-2018: het einde van een hobby, het einde van een droom ...  (gelezen 499 keer)

Offline PietB

• Forumlid
    • Modelbaan van Piet.
  • Voornaam: Pieter
Hallo namens Kris de Sn00zerman plaats ik deze quote.
Kris is om gezondheids redenen genoodzaakt te stoppen met de hobby en bied zijn volledige verzameling via deze link aan https://www.digitalplayground.be/?p=4227
Kris is ook lid van dit forum, dus voor een PB ook bereikbaar.

grt Piet.

Citaat
Beste allen,

Het is weer veel te lang geleden dat ik hier wat gepost heb. Zo lang zelfs dat de nieuwere leden onder jullie, mij waarschijnlijk niet eens kennen.
Ooit zo vol enthousiasme en vol dromen aan een modelspoorbaan begonnen.
Deze ligt om gezondheidsredenen al enige jaren stil, en de gezondheid neemt ondertussen zo'n ernstige vormen aan, dat we (ik en mijn vrouw), na héél lang wikken en wegen,
besloten hebben om te stoppen met deze mooie hobby. (met pijn in het hart en uiterst emotioneel)
Maar zo kan het ook niet verder ... alles staat momenteel toch maar in de weg, en daarom ga ik alles verkopen.
Meer dan 100 locs, meer dan 600 rijtuigen, meer dan 600 meter C-rails, meer dan 100 wissels, een berg boosters, wisseldecoders, bezetmelders enz ...
kortom, teveel om op te noemen, en ook teveel om ineens te inventariseren, met mijn gezondheidstoestand ...
Om het 'te koop' forum niet te vervuilen, heb ik besloten om dit bericht één keer in elke gepaste verkoopsectie te plaatsen, met een link naar mijn eigen webstek.
Daar kan U dan zien wat ik zoal te koop heb, en héél regelmatig zal ik daar nieuwe spullen bij plaatsen, tot mijn hobbykamer leeg is ...

Hier alvast de link:
https://www.digitalplayground.be/?p=4227

Ziet U iets wat U interesseert ? mail me dan met een bod of voorstel, we komen er heus wel uit.
(de prijzen vermeld op mijn website zijn de prijzen die ik betaald heb, ter indicatie, je hoeft dus heus dat bedrag niet neer te tellen om een item te verkrijgen)

groeten,
Kris
Märklin, H0 1:87 C/K-Rails Intellibox + loconet.
NS Tijdperk: III t/m VI, met DB BR01 als museumtrein.
Märklin NS1212 NS1213 - 3055 NS1139 - 3324 en DB-BR01 - 3048 - Roco NS2305 - 69456 en Kandt 691 - 69956 Fleischmann Plan V - 4472 Piko Hondekop - 57320

Offline loebaske

• Moderator
  • Forumlid
  • yes...weer speeltijd!!
  • Voornaam: eric
Re: Sn00zerman-29-06-2018: het einde van een hobby, het einde van een droom ...
« Reactie #1 Gepost op: 30 juni 2018, 13:12:37 pm »

Dat is droevig nieuws, ken Kris niet persoonlijk, toch wat hij reeds heeft laten zien van zijn kunnen deed ik toch men hoedje af.
Alleen al om zijn project (minibaantje) over ruimtelijk spoorverkeer, volgde dit met aandacht.

Kris indien je dit nog zou lezen, veel sterke man...

Offline Gerolf

• Administrator
  • Forumlid
    • Marche-en-Bières
  • Voornaam: Gerolf
« Reactie #2 Gepost op: 30 juni 2018, 14:19:37 pm »
Ow ... bijzonder jammer nieuws.

@ Kris: Veel sterkte, en veel succes met de verkoop !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Offline sn00zerman

• Forumlid
    • http://www.digitalplayground.be
  • Voornaam: Kris
« Reactie #3 Gepost op: 09 juli 2018, 11:06:17 am »
Bedankt allemaal voor de steunende woorden, zoiets doet een mens toch deugd in deze moeilijke periode.
(al menig traantje gelaten bij in inpakken van al die schone modellen)
Van't weekend weeral wat kracht gehad om nog wat spullen bij online te zetten.
Ongeveer 1/10de van het rollend materiaal staat online. Daarna nog scenery,bouwdozen,electronica,rails,centrales enz ... enz ...
We zijn nog even bezig ...

Ik heb hier trouwens nog een 2-rail model ook, VT18/175 van Kato, wilde deze nog ombouwen naar 3-rail,
maar dat is er niet van gekomen, zit dus nog splinternieuw in doos !
Kost normaal meer dan 400 euro, maar hij mag weg voor 250 ...
-=[www.digitalplayground.be]=-
Where fun meets technology ...

Offline dani

• Forumlid
  • Game over. Insert coin.
  • Voornaam: Dani
« Reactie #4 Gepost op: 09 juli 2018, 11:15:59 am »
Haai Kris,

mag ik efkes vloeken nu ?
G*dverd*mme man....  dat is zwaar kl@@@@ !

Ik kende jou en je werk al enkele jaren "van op afstand" via 3rail forum en hier, en wist dat het niet altijd even goed ging met je gezondheid, dat er vaak ups en downs waren.
Maar dat het nu intussen zo veel slechter geworden was, dat doet me toch efkes  stil staan bij de harde realiteit.
Dat wens je niemand toe, en ik heb latijd wo genoten van jouw "avonturen", ik heb daar heeeeeel veel inspiratie uit gehaald en zelfs ook motivatie as ik het efkes niet zag zitten.

Het is een magere troost, maar jij ben tvoor mij een voorbeeld als het op treinbaan-bouw aan komt, vooral het "techneiuten" stuk dan.
En dan te horen dat het niet goed gaa,t een slag in het gezicht, echt waar.
Ik wou dat ik op één of andere manier kon helpen, om je leed en verdriet wat minder te maken.
Net als Eric ken ik jou niet persoonlijk maar het voelt aan alsof dat wel was/is.

VEEL STERKTE KRIS !

dedoeme, dedoeme, dedoeme....   dit is echt f*cked Up !
QUICK...  Switch off that fan, before something brown hits it !