ietsje verder met toren 1 die nu toren twee is geworden omdat het echt als schaal was gebouwd en de boot die in malta ligt tja das een boot die van heeeeeeeel ver op een duikboot trekt
ok hier wat foto's
en de witte delen zoals geschut en dergelijke zijn koop delen van shapeway's die speciaal voor ons gemaakt zijn geworden door sasa

er zijn nog wel wat zaken die gedaan moeten worden
de roosters in de inlaten ,het stuur ding vooraan ,veren op de luiken ,buisjes op die railing zodat ik ze wat hoger kan door trekken ,planken imiteren in de toren ,staan banken en zit banken monteren,handgrepen hier en daar en ook in de verschansing boven aan zo ronde ogen met een balkje er in,klinknagels bij werken , nog wat luiken kleven ,trapjes op de zijkant en hier en daar nog wat gaten boren en dan denk ik dat ik er ongeveer ben met deze toren.toren twee die vordert ook reeds goed en deze kan ook eerdaags in de primer .aan die toren is minder werk LOL .al is dit niet gemakkelijker .want de hand railing aan de zijkant die bestaat uit allemaal losse stukken en de hand railing boven in de toren word ook nog een ramp
da was het weer zowat
gr raf