Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Vader

Gestart door Val-Rikard, 15 juni 2018, 15:18:27 PM

Koen

Dag Rik,

Veel sterkte maar blijf hopen dat alles terug komt zoals het was.
Nu anderhalf jaar geleden heb ik hetzelfde meegemaakt en nu zitten mijn ouders in Frankrijk te genieten van het mooie weer met hun mobilehome.
Als men er snel bij was, kunnen de gevolgen heel sterk beperkt worden en is volledig herstel mogelijk.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

loebaske



PietB

Hi Rik,
heel veel sterkte de komende tijd.
Even een verhaal uit eigen praktijk, hoewel ik me terdege besef dat niet ieder geval het zelfde is.
Mijn schoonmoeder heeft 10 jaar geleden ook een hersenbloeding gehad, en met kleine stapjes is zij er in een half jaar weer helemaal boven op gekomen.
Alleen vanaf het moment van de attack tot het weer ontwaken uit de coma die zij had, weet ze totaal niets meer.
Maar ze is nu met haar 89 jaar nog steeds live and kicking.
Ze heeft een energie waar ik jaloers op ben.
Dus hoop houden zou ik zeggen.

grt Piet.


Val-Rikard

Bedankt allen voor de warme steun in deze moeilijke tijden.

Toen ik gisteren naar mijn vader keek was het in eerste instantie confronterend hem daar zo te zien liggen...
De meeste hebben wel een ander beeld van hun vader dan het beeld op dat moment. Het grote contrast tussen het beeld
van een vader die altijd sterker, groter en wijzer is, en dat van een kwetsbaar en voor zijn leven vechtende man.
Het vreemde is dat, ondanks het confronterende beeld, ik toch het gevoel had dat zijn moment nog niet gekomen was.
Er is gewoon geen uitleg voor, dat was mijn gevoel op dat ogenblik. Het rationele deel in mij sprak dat gevoel dan weer tegen.
Alleen de tijd zal het uitwijzen. Vandaag, ondanks dat hij de afgelopen uren bleek te verslechteren, gaat het wonderwel weer beter.
Hij sprak weer met een ongeschonden geest...

Nogmaals aan allen dank voor de steun!

loebaske


Rik, zou zeggen doe hem de groeten, maar denk niet dat die mens me nog herinneerd na al die jaren.
En idd. heb ook steeds opgekeken naar hem...

Dreha

Veel sterkte Rik.

Val-Rikard

Citaat van: loebaske op 16 juni 2018, 07:13:23 AM

Rik, zou zeggen doe hem de groeten, maar denk niet dat die mens me nog herinneerd na al die jaren.
En idd. heb ook steeds opgekeken naar hem...

Bedankt Eric en Harald

doomslu

Hoi Rik, er is niks verkeerd met het delen van de zorgen.
Ik wens jullie goede moed!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bumper

Sterkte Rik. Jij en ook je vader zullen het nodig hebben.
 

Chrisrail

#25
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

just4fun

Veel sterkte gewenst en een zo voorspoedig mogelijk herstel.
Paul

Val-Rikard

Citaat van: Chrisrail op 16 juni 2018, 16:09:55 PM
Je hart eens kunnen luchten kan inderdaad deugd doen.

Sterkte gewenst Rik en vooral voor je Vader een spoedig herstel.

Hij is in elk geval helder van geest, hij zij bijvoorbeeld dat hij klacht ging neerleggen bij "Me too" omdat de verpleegsters hem te veel ongewenst aanraken...
Zijn linker en verlamde kant is niet totaal ongevoelig en dat is een positief teken.
We blijven hopen!

Metpetergaathetbeter

Sterkte, hopelijk komt alles goed wij duimen alvast ! ;)

modelbouwpatrick

Veel sterkte Rik en hart luchten in zo tijden doet goed ,kan er van meespreken de laatste tijd