MSM 181

Gestart door Michael, 26 mei 2018, 08:15:59 AM

Michael

Nog een weekje te gaan en dan verschijnt MSM 181, wat heeft de redactie voor ons in petto?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

755philippe

Ik vermoed een verslag over Mobexpo en het moois dat daar te zien waren. EN... nog wat geduld zeker tot MSM 181 in de bus belandt. :)

Mvg

755philippe

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

#3
Dat ziet er weer een mooi nummer uit - Ik ben benieuwd  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PeterVG

Vrijdagochtend 1/6 vond ik nr 181 in de brievenbus. Prachtig nummer alweer waarvoor dank beste redactie. Als Belgische modelspoorgemeenschap mogen we van geluk spreken om van zulk een prachtig maandblad te kunnen genieten.
Ditmaal vond ik enkele prachtige modelbanen in het tijdschrift. De NMVB tuintrambaan is voor mij de topper uit dit nummer!

Metpetergaathetbeter

prachtige banen en bovendien leuke treinsamenstellingen toch iets waar ik (graag) naar uitkijk

loebaske


Leesvoer voor de komende avonden...

Michael

Vandaag MSM 181 ontvangen
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Jurgen

Helaas ontvangen op zowat de natste dag van heel het jaar.

Met alle gevolgen vandien natuurlijk. De plastic is iedere keer gescheurd op de hoeken waardoor mijn magazine nu ook nat geworden is op die plaatsen.
De postbode kan ik niets verwijten, want het magazine zat wel volledig in de brievenbus.

Na snel doorbladeren valt het wel mee, maar de hoeken zijn dus wat verfrommeld.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Thommy

Citaat van: Jurgen op 03 juni 2018, 14:47:02 PM
Helaas ontvangen op zowat de natste dag van heel het jaar.

Met alle gevolgen vandien natuurlijk. De plastic is iedere keer gescheurd op de hoeken waardoor mijn magazine nu ook nat geworden is op die plaatsen.
De postbode kan ik niets verwijten, want het magazine zat wel volledig in de brievenbus.

Na snel doorbladeren valt het wel mee, maar de hoeken zijn dus wat verfrommeld.

Paar nrs terug ook gehad. Aangezien ik maar om de zoveel tijd eens die magazines lees (als ik plasma ga geven) tot de conclusie gekomen daar dat er ook 1 volledig dicht zat. Verpleegster zei het nog, had ik niet gezien dat je hem juist uit de verpakking haalde, had ik rare gedachten wat voor boekje het was  >:(

Nu, dit nummer wel ontvangen. 180 niet maar daar is een regeling voor getroffen.
Maandag terug plasma gaan geven, dus tot dan ligt het aan de kant
Greetz

Thommy

philippe_007

Met wat vertraging MSM181 gelezen,
Leuk was te zien dat in het artikel van "Mobexpo 2018" ook een foto gepubliceerd staat van Geert Maes zijn baan en mijn baan.
Zo'n appreciatie motiveert steeds om verder te bouwen en andere ideeën uit te werken....

loebaske


Daar heb je een punt, vaak vergeet men om eens een publieke foto te plaatsen, kan natuurlijk niet van elk object...