Auteur Topic: Weloe Rollentestbaan  (gelezen 1013 keer)

Offline oli 11/01

• Forumlid
  • Voornaam: Olivier
Re: Weloe Rollentestbaan
« Reactie #15 Gepost op: 24 mei 2018, 18:35:31 pm »
Citaat
En toch krijgt die nog plaats en gelegenheid op het forum om te adverteren....onbegrijpelijk.

Ik versta ook niet.

Offline philippe_007

• Forumlid
  • Märklin Digitaal - K-spoor - NMBS (Stoom - Diesel)
    • MSC Het Spoor
  • Voornaam: Philippe
« Reactie #16 Gepost op: 24 mei 2018, 20:46:29 pm »
Tja, er zijn ook mensen met goede ervaringen bij David...

Als je problemen hebt met David los dit dan samen met hem op ipv de vuile was buiten te hangen.

Offline Tschäggata

• Forumlid
  • Voornaam: Cliff
« Reactie #17 Gepost op: 28 mei 2018, 19:37:48 pm »
Ik vind het erg dat er zo met elkaar moet omgegaan worden  :o ::)

Ik heb al andere en ergere dingen meegemaakt met mensen uit de modelspoorhobby !!!
Daar ik er bewust voor kies om het niet aan de grote klok te hangen, is een eigen keuze want sommigen zouden wel eens raar kunnen opkijken  :D
De reacties zijn best te verstaan hoor maar je moet het zakelijke en het privé kunnen gescheiden houden.

Tijd brengt raad ...

Offline SuSke

• Forumlid
  • Gelukkig voor mij zit de laatste gek nog niet vast
    • MTD - Edegem
  • Voornaam: Frans
« Reactie #18 Gepost op: 28 mei 2018, 20:05:26 pm »
Ik vind het erg dat er zo met elkaar moet omgegaan worden  :o ::)

Ik heb al andere en ergere dingen meegemaakt met mensen uit de modelspoorhobby !!!
Daar ik er bewust voor kies om het niet aan de grote klok te hangen, is een eigen keuze want sommigen zouden wel eens raar kunnen opkijken  :D
De reacties zijn best te verstaan hoor maar je moet het zakelijke en het privé kunnen gescheiden houden.

Tijd brengt raad ...

chot ja, wat kan je daar over zeggen. Probleem is dat wat zakelijk is voor de ene partij, persoonlijk is voor de andere. Je kan dat dan moeilijk uit elkaar halen.

Ik denk dat iedereen ondertussen wel weet hoe de vork aan de steel zit. Spijtig dat er geen oplossing gevonden wordt die iedereen kan plezieren. Voor de professional is negeren zeker niet de goede optie, voor de persoonlijk geraakte is een beetje juiste actie misschien ook een goede oplossing.

En die raad die op de tijd wacht, die staat al veel lang aan een leeg perron te wachten zonder vermelding dat de lijn ondertussen werd afgeschaft.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR 2018 - Hangar 27, Edegem op 20 & 21 Oktober 2018
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Offline OlivierV

• Forumlid
  • Scheve Willy
  • Voornaam: Olivier
« Reactie #19 Gepost op: 02 juli 2018, 09:39:50 am »
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan