Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Flickr

Gestart door Peter, 23 mei 2018, 11:19:59 AM

Peter

Verdorie toch. Heb een mail gekregen dat Flickr samen gaat met SmugMug en dat er toch wat aanpassingen gaan komen.
En probeerde op Flickr te gaan maar ik krijg steeds Web Server Error.
Ze gaan toch weer niet beginnen zeker met die miserie  >:( >:( >:(
Met vriendelijke groeten
Peter

dani

#1
dat meldde ik enkele weken geleden of zo al maar ik werd zo goed als voor zot  aanzien door de grote lichten hier, Peter.   "niks wijzigt"... 
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Alberke

De mijne was verdwenen! Heeft een week geduurd om die terug te vinden en terug aan te melden. En klopt langs geen kanten! Precies een oude versie.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Ronald

Vreemd want bij mij loopt en liep Flickr zoals het altijd al deed; prima. Ook nu nog :)

AFB

Bij mij werkt het. Ik heb het mailtje ook gehad van Flickr en volgens mij staat er in dat er niet direct aanpassingen zijn en dat de twee websites apart verder gaan:

"As we announced on April 20th, Flickr has agreed to be acquired by SmugMug, the photography platform dedicated to visual storytellers. SmugMug has a long history of empowering people who love photography and who want to improve their craft, making them a perfect fit for Flickr and our creative community.

Nothing will change immediately with regard to your Flickr account. The Flickr product and brand will live on under SmugMug ownership. You will still access the same Flickr you know and love at www.flickr.com and via our mobile apps. SmugMug and Flickr will remain separate brands and you will continue to have options for free and Pro Flickr accounts. Until we notify you otherwise, you will continue to use your current login credentials.

As a result of the acquisition, Flickr accounts will be governed by SmugMug's Terms of Service for Flickr and Privacy Policy for Flickr. The Terms of Service and Privacy Policy of Flickr's current owner, Oath (formerly Yahoo), will not apply to the use of Flickr after the acquisition. You have until May 25, 2018 to review SmugMug's Terms and Privacy Policy. If you do nothing in that time, your account will simply transition to SmugMug's Terms of Service for Flickr and Privacy Policy for Flickr after the acquisition.

If you do not consent to SmugMug's Terms and Privacy Policy, you will need to delete your Flickr account through your Account Settings. If you want to preserve a copy of your photos, be sure to download them from your Camera Roll first.

Read more detailed FAQs about this transition on the Flickr Blog.

We're happy that Flickr is your home for photography and we look forward to the next chapter in our adventure together as we join the SmugMug family.

Thanks,
The Flickr Team"


Gr,

Arno

Flickr: https://www.flickr.com/photos/spoorstad/
Website: http://www.fotostop.be
Bouwt aan de spoorlijn Evelinnez (B) - Arneaux (F), een fictieve jaren negentig diesellijn in h0. https://www.flickr.com/photos/spoorstad/sets/72157648837672058/
Lid van MSV Post B, Roosendaal. http://www.msvpostb.nl

Peter

Inderdaad, nadat het heel de voormiddag hier niet werkte, gaat het nu terug wel.
Raar.
Met vriendelijke groeten
Peter

Ronald

Nogmaals Peter, ik zit in oost Nederland en Flickr werkt hier altijd zonder haperen. ja, er komt wel een verandering aan en dat hebben ze laten weten. Zelf verwacht ik dat het een betaal-only site wordt maar zal zeker overwegen dat te gaan doen. De site werkt altijd goed en is betrouwbaar. Hopelijk zal dat zo blijven.

Btw; Photobucket heeft blijkbaar bakzeil gehaald en het lijkt erop dat de plaatjes op fora gewoon weer zichtbaar zijn. Uiteraard voor diegenen die niet direct uit woede hun gratis PB account opgeheven hebben ;)

Peter

Denk er ernstig over na om toch maar een betaalsite te nemen.
Het opnieuw plaatsen van al je foto's en ze dan nog eens terug op de juiste plaats op dit en andere forums plaatsen in een tijdrovend werk.
Met vriendelijke groeten
Peter

dani

Citaat van: Ronald op 23 mei 2018, 14:43:44 PM
Btw; Photobucket heeft blijkbaar bakzeil gehaald en het lijkt erop dat de plaatjes op fora gewoon weer zichtbaar zijn. Uiteraard voor diegenen die niet direct uit woede hun gratis PB account opgeheven hebben ;)

Dat kan ik bij deze bevestigen !!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Ben

#9
Citaat van: Ronald op 23 mei 2018, 14:43:44 PM

Photobucket heeft blijkbaar bakzeil gehaald en het lijkt erop dat de plaatjes op fora gewoon weer zichtbaar zijn.


Maar er is een katje: hosten blijft gratis maar straks is het over en uit met delen en posten op fora. Je kunt voor een korte introductie periode een betaald account aanschaffen voor $19,99 / jr. ;)

Ronald

Ah, die info had ik nog niet. Dank Ben! :) ;)

D_Loc

Bij mij werkt Flickr ook gewoon, zowel de app als de website.
Ik heb in het verleden ook wel problemen gehad dat ik Flickr niet kon bereiken maar dat bleek aan de internetprovider te liggen, via vaste internetverbinding en wifi (over dezelfde router) lukte het niet maar via de telefoon op 4G lukte het wel.
Ik bleek destijds niet de enige met dit probleem bij mijn provider.
Ik heb wel sinds juli 2017 een betaald account ($49,99 p/j), voor een site die goed functioneert zonder reclame wil ik best wat betalen.

Mijn Photobucket account heb ik opgedoekt toen die moeilijk begonnen te doen. Sowieso was die site toch al een verschrikking met al die schreeuwerige banners en reclames.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk