Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

vrouwen.....

Gestart door dani, 22 mei 2018, 15:18:20 PM

dani

Een vrouw komt op een dag vroeger thuis dan gewoonlijk. Ze ontdekt hoe haar echtgenoot haar met een jongere vrouw bedriegt.
Geschokt en woedend schreeuwt ze: "Jij miserabel zwijn, hoe kun je! De moeder van je kinderen bedriegen die je altijd trouw is geweest.
Ik wil onmiddellijk scheiden!"

Dus begon hij aan zijn verhaal :
"Toen ik van kantoor naar mijn auto ging, zag ik deze vrouw – totaal uitgemergeld, smerig en slordig. Ze leek zo hulpeloos.
Toen ze me vertelde dat ze vier dagen niets gegeten had, nam ik haar mee naar huis en heb noedels voor haar gemaakt,
die jij gisteren niet meer wilde opeten omdat je niet wil bijkomen.   In enkele seconden had ze ze allemaal opgegeten.

Dan bood ik haar aan om een douche te nemen. Ondertussen gooide ik haar vuile kleren weg en gaf haar deze dure designjeans,
die jij absoluut wilde kopen, maar nooit aangedaan hebt.
Bovendien gaf ik haar het ondergoed dat ik voor je verjaardag kocht, maar nooit hebt aangetrokken.
En de sexy blouse, die mijn zus je voor Kerstmis gegeven had en die jij te bloot vindt, heb ik haar ook gegeven.
En ten slotte ook nog die luxe laarzen die je niet wil dragen omdat een collega op je werk precies dezelfde heeft.

Ja, op het einde was ze zo dankbaar voor mijn hulp. En toen ze dan in de deur stond om te vertrekken,
vroeg ze me: "Is er misschien nog iets anders dat je vrouw niet meer gebruikt?"
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

PietB


Cord

Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

PietB


PeterC

Groetjes, Peter