Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Belgisch Armsein in schaal N

Gestart door 59erke, 07 mei 2018, 19:05:07 PM

BC911

Spoor inclusief sein stonden er al zondag  ;). Je was gewoon te druk bezig met andere dingen Dirk ;).

Ik vind het ik ieder geval een zeer geslaagd detail  8).
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

mahtoska1

Mooi detail op je baantje. Dit is inderdaad een blikvanger.

59erke

Citaat van: BC911 op 08 september 2018, 06:44:51 AM
Spoor inclusief sein stonden er al zondag  ;). Je was gewoon te druk bezig met andere dingen Dirk ;).

Ik vind het ik ieder geval een zeer geslaagd detail  8).

Stond er inderdaad al, alleen was het sein nog niet definitief geplaatst en nog niet geverfd.

Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Dirkh

Ik troost me met de zekerheid dat ik binnenkort er 2 dagen ga kunnen op staan zien. ;)
Dan ga ik er niet over zien hoop ik.
Nu was het 17m te bekijken op een paar uur en dan nog bezig met alle elektrische problemen op te lossen.

Michiel

Boeiend stukje scenery, zo met het vervallen armsein. Ziet er perfect goed uit!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

59erke

Bedankt voor de lovende woorden, vraag mij alleen af of de kleur van de seinarm correct is, nl wit met een zwarte streep.
Volgens de info die ik op internet kan vinden is een stopsein meestal voorzien van een rode seinarm.
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Michiel

De voorkant van een stopseinpalet is inderdaad rood, met een witte streep, en het plalet staat verkeerd-om (normaal staat ze naar links). Maar zo, totaal verweerd ziet het er prima uit, hoor. Normaal was de paal ook wit, met een zwarte voet, maar zo, volledig verroest, is ie beter. Misschien een paar stipjes rode verf aanbrengen voor de restanten van de nog aanwezige verf rode op het palet?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

59erke

Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan