Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Ervaring HLR91 VBV

Gestart door 755philippe, 29 april 2018, 14:29:04 PM

755philippe

Hallo,
Of het nu staat of niet dat het bij ac ENKEL voor C-rail is kan best zijn MAAR ik moet wel het vogende melden: toen ik mijn lokje kocht - en dit was de 1ste reeks die uitkwam stond er in zijn nieuwighedenboekje van (ik geloof 2016) nog niet dat het enkel voor c-rail was bij 3-rail.
VBV heeft dit pas na de 1ste reeks in zijn folder gezet dus heeft hij waarschijnlijk dit pas gezien na de verkoop van de eerste modellen. Nochtans ben ik zeer tevreden over deze handelaar - niets op aan te merken en topservice.
Ik zal misschien best de puntkontakten bij de probleemwissels wat inkorten want de sleper verbuigen zal niets helpen - te weinig plaats en zal de lok omhoog tillen wat weer andere problemen geeft.
Mvg

755philippe

55erke


Hoy
Het is vaak een kwestie van millimeters  , soms helpt het ook om de puntcontacten een beetje te buigen. Heb geen ervaring met dit lokje maar het is echt ter plaatse kijken van kortbij wat de loc persies doet en dan proberen aan te passen waar het kan.
Groetjes
Johan

bellejt

mss is er wel een mogelijkheid met een andere sleper ? Foto's zouden ons hierbij helpen.

Alberke

1.Wagon met sleper laten meerijden, maar dan moet je het lokje open maken en dat mag niet!
2.Of een tweede kopen en samen laten rijden.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D