Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 180

Gestart door ronny-vdv, 25 april 2018, 21:05:38 PM

Thommy

Citaat van: 755philippe op 04 mei 2018, 15:43:15 PM
Abonnement verlengd maar geen boekske bij de post. Zal nog wachten tot maandag en anders zal ik een exemplaar moeten halen bij de plaatselijke dagbladhandelaar. Lektuur heb ik alleszins nog te goed.
Mvg

755philippe  8) 8)

Hmmm. Ik weet eiglik ni of m'n abo nog geldt...
Greetz

Thommy

Koen

Ik toch ook maar een mailtje gestuurd. Normaal krijg ik eind april een betalingsuitnodiging maar tot nu toe ook nog geen uitnodiging of MSM in de bus gekregen.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

BC911

Idem hier, en eigenlijk geen idee wanneer mijn abonnement vervalt ...?
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

755philippe

Ik heb een betalingsuitnodiging gehad maar tegenwoordig doen ze dat via e-mail, bij mij toch alleszins. Dus je mailbox nakijken of je het toch niet hebt gehad.
Mvg

755philippe

den.bien

hallo,
abo op tijd verlengd maar nog niks in de bus vandaag
ik zal nog wachten tot maandag anders mail naar redactie ??? :(

doomslu

Wellicht heeft ook 1 mei een rol gespeeld in het laattijdig bezorgen door de post.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

WVA

Mijn vraag tot verlening netjes op tijd ontvangen via mail. En uiteraard onmiddellijk in orde gebracht.  :)

jlvjlv

#22
Luc

Het zou kunnen dat 1 mei er iets mee te maken heeft. Maar Bpost kloeg er deze week ook weer over dat de brievenpost blijft afnemen in volume, dat ze hogere tareven wil om tijdig en snel te bezorgen, dat misschien de dagelijkse bezorging op de schop moet... Tegelijk zegt het bedrijf dat het nieuwe high-tech pakjessorteercentrum in Brussel onvoldoende rendeert  omdat »er te veel kleine en grote pakjes zijn » (moeten we nu lachen of huilen?). Onze postbode verkondigt bovendien ook steevast dat de volumes die hij normaal op donderdag moet rondbrengen kleiner zijn dan op andere dagen. In de week van 1 mei was er dus ook wat bufferruimte...

Dus ja 1 mei, maar misschien ook een beetje Bpost zelf? Het is trouwens niet de eerste keer dat Bpost hier niet tijdig 'leverde'. Deze week was het weer MSM en dat was dus ook niet de eerste keer. Ik ben benieuwd of er maandag wat komt...

Mvg
Johan


stoomlokje

Ik heb ook de indruk dat er bij Bpost iets schort.
Mijn boekje komt de laatste maanden ook bijna altijd later aan , gewoonlijk NA het weekeinde ( heb het zodus ook nog niet ontvangen ) , en dan moet ik hier vernemen , dat ze het in Nederland wel op tijd in de brievenbus gekregen hebben

Johnnytrein

Hier in Mortsel ook nog niks gezien. :'(
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

SuSke

't zal niet de schuld van 1 mei zijn maar die van 2 mei. Die was extra dit jaar.
kortom, hier dus ook nog niets in de bus gevonden dat op MSM lijkt.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

bekie

Hier in WVL: gisteren mee met de post (4 mei). ;D
 

loebaske


In Mere was het in de sakos, lag met de andere post in de bus...

Michael

In Swifterbant ontvangen op zaterdag 5 mei.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

VBS

Het schijnt een belangrijk draadje te worden wie hem wanneer ontvangen heeft  :o
Dan ook maar melden dat hij gisteren in de bus lag ,en ja dat heeft toch wat teweeg gebracht ,
de inhoud dan wel , heel mooi nummer !! voor ieder wat wils ,en voor mij de oude kasteel muur  ;D
Ben vandaag lekker gaan wandelen  naar een hobby winkel en een stuk karton gekocht ,en van middag op het terras lekker steentjes zitten snijden ,dus prima nummer 180 !!!
Bert 8)
Modeltreinen met Belgische sfeer ...