Auteur Topic: (oude) Roco 96.025  (gelezen 1058 keer)

Offline DFS

• Forumlid
  • Voornaam: Sven
Re: (oude) Roco 96.025
« Reactie #15 Gepost op: 20 april 2018, 13:59:46 pm »
Een beetje laat, maar wat foto's van de decoder installatie,

Eerste foto, een overzichtje, waar we de metalen ring van de koolborstel vervangen hebben door een plasticard exemplaar

Untitled by Sven De Fruyt, on Flickr

Tweede foto, een overzichtje na de installatie van de decoder, inderdaad, voor een nano decoder was er meer plaats geweest, maar het past net, de groene stukjes naast de kap zijn de details van de cabine die ik weggesneden heb

Untitled by Sven De Fruyt, on Flickr

groeten

Offline GVL

• Forumlid
  • Voornaam: Gino
« Reactie #16 Gepost op: 22 april 2018, 14:39:15 pm »
Het is allerminst de bedoeling dit draadje te kapen maar aangezien er door Peter verwezen werd naar mijn ombouw van de 96.025 (waarvan de beelden verdwenen zijn), hieronder enkele verse foto’s van het eindresultaat.  Wat er precies weggesneden en toegevoegd is, staat in het oorspronkelijke draadje te lezen.  De loopwielen zijn nog origineel Roco en dus te klein.

Dit is werk van enkele jaren geleden en bepaalde ingrepen zouden nu anders en beter aangepakt worden maar hopelijk helpt het Sven verder in zijn supering.

Groeten.

Offline DFS

• Forumlid
  • Voornaam: Sven
« Reactie #17 Gepost op: 22 april 2018, 20:38:54 pm »
Het is allerminst de bedoeling dit draadje te kapen maar aangezien er door Peter verwezen werd naar mijn ombouw van de 96.025 (waarvan de beelden verdwenen zijn), hieronder enkele verse foto’s van het eindresultaat.

Kapen doe je zeker niet, bedankt voor de foto's, Ik zal een tandje bij steken om een beetje in de buurt van uw resultaat te komen

Groeten !