Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

kamelen

Gestart door dani, 10 april 2018, 09:46:37 AM

dani

Als je van je vrouw, vriendin, dochter, buurvrouw, oma  ...  vanaf wil en je wil er nog xwat voor krijgen...

De enige echte KAMELENWAARDEMETER...

http://kamelrechner.eu/en/female

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Dat spel werkt niet zoals het hoort...
Ik krijg als resultaat 25!
Of moet ik er 25 kamelen bijgeven misschien...? ;D ;D :-\

;)

Michiel

Ik ben zelf nog 22 kamelen waard... hmmm... EN een leventje in de harem van een rijke sheik... Geef toe, het is verleidelijk. M'n vrouw mag dan de kamelen verzorgen.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

SuSke

Ik breng meer kamelen op dan mijn vrouw... wat moet ik daar van denken  ::) ::) ??? ??? 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

dani

bang worden, Frans .....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Ter verduidelijking, want hier zijn blijkbaar misverstanden;
Het zijn enkel dames die kunnen ingeruild worden voor kamelen, ik denk niet dat je één Arabier bereid zal vinden ook maar één kameel af te staan in ruil voor een man.
Trouwens, dat is ginder verboden!!!   ;D ;D

;)

dani

de verboden vrucht smaakt extra zoet, Rudy...  Ook voor de gasten in Arabirbirbibirbierië
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Paulogic

Citaat van: SuSke op 10 april 2018, 11:08:40 AM
Ik breng meer kamelen op dan mijn vrouw... wat moet ik daar van denken  ::) ::) ??? ??? 8)

Ik denk dat dit komt omdat jij al veel kemels geschoten hebt... die tellen ze er bij !!! :P
mvg,
Paul(ogic)

SuSke

Citaat van: Paulogic op 10 april 2018, 12:35:34 PM
Citaat van: SuSke op 10 april 2018, 11:08:40 AM
Ik breng meer kamelen op dan mijn vrouw... wat moet ik daar van denken  ::) ::) ??? ??? 8)

Ik denk dat dit komt omdat jij al veel kemels geschoten hebt... die tellen ze er bij !!! :P

We zwijgen dan ook nog maar van de domme-daar-isse'n zeker
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

raf

ik krijg voor die van mij 35 kamelen waar kan ik de waarde bon in ruilen LOL

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Paulogic

Tja wat gaat een kameel in euro's... of zijn die beursgenoteerd?
mvg,
Paul(ogic)

raf

een kameel van 39 jaar oud,  brengt nog 2.000 Rial op (delen door ongeveer 5 voor de prijs in Euro's)

zwarte en witte zijn stik duur de bruine worden voor het vlees verkocht
maar het kan ook nog iets duurder

De kroonprins van Dubai, sjeik Hamdan bin Mohammed bin Raschid, heeft bij een dierenveiling Abu Dhabi de duurste vrouwelijke kameel ter wereld gekocht.
Beit al-Saafarana
Volgens de organisatoren van de internationale Jacht- en Ruitersportbeurs van Abu Dhabi bood de kroonprins woensdagavond zes miljoen dirham (1,2 miljoen euro) voor de jonge merrie met de naam "Beit al-Saafarana". Er werden veertig kameelmerries verkocht, voor in totaal tien miljoen dirham (bijna twee miljoen euro).
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Wat heeft er het meeste onderhoud nodig? 1 madam of het equivalent in kamelen?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

59erke

Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

raf

hangt van de madam af
Die van mij koopt elke keer we naar een feest gaan een nieuw kleedje
ze zal nooit hetzelfde twee keer aan doen om ergens naar toe te gaan waar er iemand aan wezig zou kunnen zijn die haar reeds in dat kleed gezien heeft
dus dat loopt aardig op

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.