Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Mededeling Team Mitropa

Gestart door Martin Welberg, 09 april 2018, 17:38:34 PM

Martin Welberg

Vanaf heden heeft het Spoorwegmuseum eenzijdig de samenwerking met Team Mitropa betreffende de organisatie van OntraXS! 2019 en later opgezegd.
Wij als Team Mitropa betreuren dit zeer en wensen het Spoorwegmuseum veel succes met het organiseren van de Modelspoor Expo OntraXS.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske


ACFI

Kop op mannen.

Het was een fantastische plaats om de show te organiseren.

Maar er zijn nog fantastische plaatsen in Nederland en Vlaanderen.

Spoorkathedraal Antwerpen bijvoorbeeld.

:) :) :)

Ronald

We blijven Nederlanders, he?  :) ;)

Floris

...maar soms wel met een belgische baan...  ;D

Martin Welberg

Dat het een fantastische plaats met veel ambience is dat moet gezegd worden. Dat er meer fantastische plaatsen zijn daarin houd ik alle opties open.

Peter

De suggestie van Steven is de beste die ik sinds lang gelezen heb
Een tentoonstelling in Antwerpen Centraal. Ruimte hebben ze daar toch op overschot met die vele leegstaande handelszaken enz.
Dat moet toch te realizeren zijn
Met vriendelijke groeten
Peter

Val-Rikard


ACFI

Citaat van: Ronald op 09 april 2018, 19:11:13 PM
We blijven Nederlanders, he?  :) ;)

Daarom de keuze voor Antwerpen.

Je zou je soms ofvragen of Antwerpen de belegering van Farnese toch overleefd heeft.

ACFI

Gerolf

Schokkend nieuws
Lees ik het goed dat het spoorwegmuseum zelf de volgende OnTraxs! zal organiseren, of is dit cynisch bedoeld ?

Indien niet; best wel jammer.
De suggestie om het in een van de mooiste stations ter wereld (Antwerpen) te doen is zeker te overwegen ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

CiteerJe zou je soms ofvragen of Antwerpen de belegering van Farnese toch overleefd heeft.

Toen ik deze namiddag samen met de echtgenote over de Meir wandelde zou je daar toch aan twijfelen  ::) ::) ::)
Met vriendelijke groeten
Peter

Martin Welberg

Citaat van: Gerolf op 09 april 2018, 20:44:59 PM

Lees ik het goed dat het spoorwegmuseum zelf de volgende OnTraxs! zal organiseren, of is dit cynisch bedoeld ?



Dat lees je goed en is niet cynisch bedoeld

SuSke

Dat gerucht had ik al links en rechts opgevangen, nu dus definitief. Spijtige zaak, zeker voor de mensen die er gedurende 10 jaar hun schouders onder gezet hebben.

En ze behouden de naam OntraXS! ??
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Ronald

Ja en nee. Het was al Modelspoor Expo OntraXS waarbij ik vermoed dat die laatste er nu af gaat.