Duikersbril 911 New Look VBV

Gestart door jo, 05 april 2018, 12:21:14 PM

jo

Onlangs aangeschaft :( 
Rijd wel goed op C-spoor van Marklin. Alleen moet ik bij regelmaat terug koppelen, want de verlichting valt van het 2de treinstel valt uit. Zeker wanneer het helling op gaat.
Afoepen is ook bizar. In het nederlands trein naar Lokeren (vanuit Antwerpen-Centraal). In het frans, trein naar Blankenberge vanuit(Brussel midi)
Heeft iemand dzd  problemen?
De Duikersbril 903 VBV, heeft dat probleem niet want die staat al ff op mijn baan.

Rangeerduivel

#1
Citaat van: jo op 05 april 2018, 12:21:14 PM
de verlichting valt van het 2de treinstel valt uit. Zeker wanneer het helling op gaat.
Kan niets anders zijn dan slecht kontakt hé.....als je modeltreinliefhebber bent is enige handigheid wel vereist hoor...
Citaat van: jo op 05 april 2018, 12:21:14 PM
Afroepen is ook bizar. In het nederlands trein naar Lokeren (vanuit Antwerpen-Centraal). In het frans, trein naar Blankenberge vanuit(Brussel midi)
Er kan niets uit de luidsprekers komen dan wat er op de decoder staat...
Misschien een bordje op het perron zetten met iets als "Beste reizigers, gelieve niet op de stationsmededelingen te letten, ze kloppen niet"!  ;D
De kans is echter groot dat de files op de decoder ook gebruikt worden voor andere stellen van deze fabrikant.
Citaat van: jo op 05 april 2018, 12:21:14 PM
Onlangs aangeschaft :( 
Heeft iemand dzd  problemen?
De Duikersbril 903 VBV, heeft dat probleem niet want die staat al ff op mijn baan.
Onlangs aangeschaft, dwz dat je nog een kleine 2 jaar garantie hebt,(ja, ook bij modeltreinen is dat zo!) dus de verkoper staat op de beste plaats om jouw eventuele problemen op te lossen
Een mailtje of belletje naar hem zal je wellicht geruststellen en voor die oplossing zorgen...

;)

bellejt

mailtje of telefoontje naar hun en mss wisselen ze de decoder wel uit met gegevens van de 903 versie.Gewoon een kwestie van programmeren.Doen ze normaal zonder problemen als het hun modellen zijn.

Rangeerduivel

Citaat van: jo op 05 april 2018, 12:21:14 PM
Alleen moet ik bij regelmaat terug koppelen, want de verlichting van het 2de treinstel valt uit.

Ondertussen de 911 (gelijkstroom) aangeschaft en ja, in den beginne  viel ook mijn tweede bak zonder licht en blijkt dat de fiche waarmee ze aan elkaar gekoppeld zijn wat extra kracht nodig heeft.
Ik heb dat voorzichtig met een plat tangetje gedaan en sedertdien geen problemen meer

;)