aankoop lokaal

Gestart door treinbeginner, 27 maart 2018, 16:55:04 PM

Metpetergaathetbeter

Gefeliciteerd, jullie slaagden in iets waar heel veel (modeltrein)clubs jaloers op zouden op zijn !  ;)

philippe_007

Tja Peter,

de werkgroep die dit heeft gerealiseerd heeft dan ook mooi werk geleverd met een schoon resultaat.
Nu hopen dat er veel andere clubs dit ook kunnen realiseren zodat we ons hobby een beetje zekerheid kunnen geven en we regelmatig eens collega's kunnen bezoeken op bv opendeurdagen.


Het Spoor

Hallo Klaas,

In antwoord op uw reactie:

Citaat van: Klaas Zondervan op 28 maart 2018, 11:03:41 AM
Ik ben een keer in dat lokaal geweest, maar ik denk niet dat de constructie geschikt is om er nog een verdiep op te zetten.

Zou het kunnen dat u nog ons "vorige" lokaal bedoelde, dat waren twee prefab gebouwtjes op het domein van de Janitor school achter het station van Sint-Niklaas ?

Ons gebouw, dat we net gekocht hebben, is wel degelijk voorzien om over de volledige oppervlakte een verdieping te bouwen.   Vermoedelijk zullen we dan eerst wel een jaar of twee met de collectebus het land moeten afdweilen  ;-)))

Bijgaande foto geeft de huidige situatie weer met de inkom van ons lokaal.


We werken trouwens momenteel heel hard om onze komende club tentoonstelling, op 8 en 9 september 2018, de bezoekers zoveel mogelijk rijdende modelbanen te tonen. Veel banen zijn in opbouw, maar er zal op 90 % van de banen al kunnen gereden worden.

Op MOBEXPO 2018 (21 & 22 april 2018) zal trouwens onze clubstand prominent aanwezig zijn, met enkele leuke verrassingen!!!

Vriendelijke groeten
21 & 22 april 2018 - MobExpo 2018 - Meer info op: www.mobexpo.be

Klaas Zondervan

Ik bedoel toch wel het lokaal dat je op de foto laat zien. Toegang door die witte openstaande deur. De bruine wand rechts op de foto hoort bij het SteM als ik me goed herinner.

Rangeerduivel

Om even on-topic te gaan;
Ik ken iemand(traiteur) die een feestzaal, welke ook niet voorzien was voor een extra verdieping, het gebouw overbrugd heeft met een stalen constructie waarop nu een appartement staat dat hijzelf bewoont....
Je ziet maar, waar een wil is is een weg!

Trouwens, proficiat mannen met de verwezenlijking, ik wou...... :-\

;)