Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Intermodellbau Dortmund 2018

Gestart door Georgevandamme, 19 maart 2018, 15:17:46 PM

marctje

Ik ga niet naar Dortmund om 2 redenen: - verleden jaar was het een enorme tegenvaller voor treinliefhebbers vond ik, een jaar of tien geleden was zaal 8 compleet voorzien van treinbanen en gerelateerde en zaal 7 voor scenery, toebehoren en werktoestellen en gadgets.
Verleden jaar was alles verdeeld over de al de zalen en was achter elke hoek wel een groep bezig met RC vrachtwagens enzo.
- De voornaamste reden is dat ik dat weekend met URHA op Mobexpo 2018 sta. Dit wil zeggen 19 april werken en s'avonds alles klaarzetten om de wagen te laden, 20 april namiddag wagen laden en met maat naar Sint- Niklaas rijden om op te bouwen en dan 21 en 22 april beurs zelf.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

bellejt

dezelfde reden waarom ik al jaren niet meer ga.Er zijn mooiere tentoonstellingen die goedkoper en dichterbij zijn.En de koopjestijd is al lang voorbij daar.

Metpetergaathetbeter

toch ben ik er elk jaar in geslaagd iets moois mee te brengen aan een hele leuke prijs  :)

PeterC

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 31 maart 2018, 15:29:07 PM
zal er van de jaar niet geraken, tijd en geld dienen om te renoveren !  8)

Zolder  8) 8) 8)  ;)




Ik blijf daar ook al enkele jaren weg.  En inderdaad de tijd van koopjes is verleden tijd.
Groetjes, Peter


loebaske


Jaren geleden was dit een hoogdag en vond je alles in de gebruikelijke paleizen en uitzonderlijke koopjes, sedert men alles door elkaar haalt is het voor me genoeg geweest, kan daar geen uren lopen zoeken en de prijzen...die kennen ze ook.
Zoals Peter aanhaalde "Ik blijf daar ook al enkele jaren weg."

Metpetergaathetbeter