Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Euromodelbouw Genk 2019

Gestart door doomslu, 17 maart 2018, 11:48:35 AM

doomslu

Alle goede nieuws over de herstart van Euromodelbouw Genk hoort voortaan hier thuis.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Martin Welberg

Tof dat ze weer een poging wagen, mooie aanvulling om toch jaarlijks een goede beurs in Belgie neer te zetten. Zou best willen deelnemen..

RD25

positiven en goed start :



Citaat van: Euromodelbouw
Tijdens het weekend van 19 en 20 oktober 2019 gaan de deuren van de Limburg Hallen in Genk weer open om de bezoekers te laten wegdromen in een modelbouwwereld die alle facetten van de modelbouw aanschouwelijk maakt. Men kan er genieten van r/c gestuurde boten, trucks, drones, vliegtuigen, auto's , duikboten, helikopters ,
tanks, grondverzetters, kranen, enz..  >>>>>  http://www.euromodelbouw.be/info.html
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

mustanglover

#3
Fijn dat er hier een nieuwe start gemaakt wordt ivm euromodelbouw . Ikzelf heb verschillende keren meegeholpen met de opbouw van euromodelbouw , nooit was mij iets teveel voor de hobby , nooit was mij iets teveel voor Danny Smets , hijzelf stond volledig achter het concept en heeft vele uren vrije tijd opgeofferd voor dit evenement . Toekomstgericht zal ik nog steeds proberen te helpen bij de opbouw van euromodelbouw . Hierbij wil ik mij ook excuseren voor de grove taal die ik gebruikt heb maar het zat mij te hoog om nog te zwijgen . Vanaf nu zwijg ik ook hierover .
Ik geniet nog alle dagen van de hobby en kijk nog elke maand uit naar jullie magazine , hoop op nog vele jaren plezier in de hobby en jullie magazine . Succes nog met dit forum en al de rest . Mvg Danny

raf

#4
den eric; den eric; den eric; LOL insider joke die bekend is bij HTC LOL
volledig eens met wat Danny  geschreven heeft

Ik kijk eigenlijk twee keer uit naar de beurs
een keer om mee te helpen met alles voor de HTC en een keer omdat we der zelf ook met B.MSA staan
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

loebaske


Heb belangstelling om deel te nemen als standhouder, nu nog info zoeken om contacten te maken...

marctje

Citaat van: loebaske op 17 maart 2018, 17:42:16 PM

Heb belangstelling om deel te nemen als standhouder, nu nog info zoeken om contacten te maken...
Citaat van: RD25 op 17 maart 2018, 14:05:33 PM
positiven en goed start :



Citaat van: Euromodelbouw
Tijdens het weekend van 19 en 20 oktober 2019 gaan de deuren van de Limburg Hallen in Genk weer open om de bezoekers te laten wegdromen in een modelbouwwereld die alle facetten van de modelbouw aanschouwelijk maakt. Men kan er genieten van r/c gestuurde boten, trucks, drones, vliegtuigen, auto's , duikboten, helikopters ,
tanks, grondverzetters, kranen, enz..  >>>>>  http://www.euromodelbouw.be/info.html

als je de link opendoet zie je het email adres van dipro bij contact, probeer het langs deze weg
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

stoomlokje

valt dit dan niet samen met de Expo in St Niklaas & de tentoonstelling van MTD ?

loebaske


Zou erg zijn mochten er drie expo's zijn op een jaar, eerst MOBexpo dan MSMexpo en nog eens €uromodelbouw en dan een jaar op droog zaad...
€uromodelbouw zou plaats vinden in 2019  ;) of weet ik niet meer van welke planeet/jaar ik ben... ;)

bellejt

als het van dipro is zullen de prijzen helaas navenant zijn. Hopelijk blijft het betaalbaar voor de bezoeker en de standhouders die toch reklame en een beetje winst op de verkoop willen.

755philippe

Toch ne dikke proficiat aan de initiatiefnemers zowel groot als klein om terug leven te brengen in Euromodelbouw. Een nieuwe start en hopelijk zoals alle vorige edities succesvol. Nee, ik kijk er echt naar uit. Vergeet de kritiek maar want degene die het meeste lawaai maken zullen toch uit nieuwsgierigheid komen kijken om dan uiteindelijk hun staart in te trekken als het hun toch bevalt.
Mvg

755philippe

Klaas Zondervan

Citaat van: stoomlokje op 17 maart 2018, 18:22:32 PM
valt dit dan niet samen met de Expo in St Niklaas & de tentoonstelling van MTD ?
Staan die datums dan al vast? Het gaat wel over 2019, dus eind volgend jaar.

SuSke

Citaat van: Klaas Zondervan op 17 maart 2018, 20:47:29 PM
Citaat van: stoomlokje op 17 maart 2018, 18:22:32 PM
valt dit dan niet samen met de Expo in St Niklaas & de tentoonstelling van MTD ?
Staan die datums dan al vast? Het gaat wel over 2019, dus eind volgend jaar.

MobExpo is al verhuisd naar het volgende jaar - 18&19 April 2020

Het valt helaas samen met de jaarlijkse tentoonstelling van MTD - Dus geen Vaerwegh Dok of andere MTD-clubbaan op Euromodelbouw in 2019.
Maar niet getreurd, de bezetting van de MTD-tentoonstelling voor 2019 loopt zeer vlot met mooie en meesterlijke baantjes.

Ik wens de mensen van HTC en Dipro alle succes toe om er ook een mooie en succesvolle tentoonstelling/beurs van te maken.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SuSke

Citaat van: loebaske op 17 maart 2018, 18:37:22 PM

Zou erg zijn mochten er drie expo's zijn op een jaar, eerst MOBexpo dan MSMexpo en nog eens €uromodelbouw en dan een jaar op droog zaad...
€uromodelbouw zou plaats vinden in 2019  ;) of weet ik niet meer van welke planeet/jaar ik ben... ;)

Je bent alles een beetje door elkaar aan het hasselen Eric.
MobExpo en MSM-Expo in 2018/2020
Euromodelbouw in 2019 (enige zekere)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Dvroonen

Hallo Raf
Fijn nog eens iets van u te horen het was weer even geleden
Sinds onze laatste conversatie heb ik nieuwe inzichten gekregen ,waarvoor dank
Tot ziens
                      Beste groeten Danny Vroonen