Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Groot Lot Belgisch N Materiaal te koop op E-bay

Gestart door 59erke, 07 maart 2018, 17:57:17 PM

59erke

Juist gespot, Hierbij de link (juist een beetje naar onder scrollen want er staat HO materiaal ook bij)

https://www.benl.ebay.be/sch/serie13/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from=

NOTA: Ik bied dit dus niet aan !!! Wil dit gewoon melden aan de geïnterresseerden
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

marc goovaerts

Veel HO zelfs. Voor N: de startprijzen liggen wel aan de hoge kant vergeleken met vroegere veilingen.

jusdir

een heel deel vh lot (de wagens met lage biedingen tot nu toe) allemaal  verdwenen. Alleen diegene die reeds met een hoog bod staan, zijn gebleven.
Vreemd, zeker op Ebay

marc goovaerts

Ook vreemd: een oude pakwagen en een Dms in N ?
Trix en Fleischmann worden vernoemd, maar er wordt geen nummer bij gegeven.

59erke

Ik denk dat het vooral hier gaat om zelfbouw modellen op Trix en Fleischmann basis.
Wat de DMS betreft deze ben ik eerder al eens tegengekomen dus ik vermoed dat het hier gaat om een oud produkt van een kleinseriefabrikant (Willy Bonge of zo)
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

patatje70

Citaat van: jusdir op 11 maart 2018, 00:32:42 AM
een heel deel vh lot (de wagens met lage biedingen tot nu toe) allemaal  verdwenen. Alleen diegene die reeds met een hoog bod staan, zijn gebleven.
Vreemd, zeker op Ebay
ergens logisch mits de startprijs op 1 euro stond, de artikels gaan zo niet weg voor een belachelijke prijs, op de resterende objecten zitten enkele bieders( waaronder ik) dus het kan nog spannend worden
maar echt eerlijk is het inderdaad niet