Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Vernieuwde website van Olaerts?

Gestart door Peter, 05 maart 2018, 15:45:43 PM

Peter

Guido en Ine zijn de website van Olaerts helemaal aan het vernieuwen
Ziet er al goed uit en veel duidelijker dan de oude,
ook al is hij nog niet helemaal klaar.
Proficiat alvast Guido en Ine

http://www.treinshopolaerts.be/
Met vriendelijke groeten
Peter

RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

OlivierV

Ik wil niks zeggen maar in het jaar 2000 was dat een goede website geweest.
Misschien moet ik mijn boek over webdesign & Usability eens uitlenen ...

Niet dat ik een hele goede websitebouwer ben op vlak van code dan maar ik kan wel perfect aanvoelen of men op een site langer dan 1 minuut zal doorbrengen.

Gouden tip: gebruikers kijken altijd van links naar rechts schuin. Dit is in de eerste 5 seconden, dan moet men eigenlijk al de belangrijkste info over uw zaak te weten gekomen zijn.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bekie

Heb zo even de link gevolgd.
Niet echt uitnodigend. De winkelnaam neemt ongeveer 1/3 in firefox in. Een gouden regel is dat je zoveel mogelijk kwijt moet kunnen op het eerste scherm. Boven de vouw (ja de vouw, zoals van een krant. Dat moet uitnodigend zijn om verder te scrollen.
Anders was de oude website dan wel beter, maar niet meer actueel.
 

gardevil

Start ook op in de Engelse taal dit is ook niet uitnodigend om verder te lezen.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Dirky

Is voor verbetering vatbaar maar je hebt met dergelijke producten al het voordeel dat er niet iemand "toevallig" op zoek gaat naar treintjes. Het hoeft dus niet Jan en Alleman aan te spreken maar enkel gebruiksvriendelijk te zijn voor modelspoorders en dat is het wel. Alles kan beter maar of het echt een must is?

Ik heb voor ca. 5 jaar een website voor mezelf samengestoken via Magix software. Geen echt goede website maar iedereen vond wat ie nodig had.

'k Heb me dan laten overhalen om een website te laten maken door een pro. Iemand die er iets van kent, iemand die geld kost... resultaat: veel commentaar dat men toch liever mij oude website had. Dus weg pro en weer iets sober... misschien te sober nu maar voor de doorsnee klant voldoende...

Klaas Zondervan

Je ziet steeds: Deze pagina is in opbouw. Kom binnenkort nog eens terug.
Ik ben 1 keer in de winkel van Olaerts geweest en als ze alles wat ze daar hebben op de website willen krijgen zijn ze nog wel een poosje bezig.

755philippe

Mensen zijn ook gewoontebeesten voor wat betreft als er iets nieuws is. Ze zijn het niet gewoon en in het begin vinden ze het niet goed. Als ze het dan gewoon zijn vinden ze het meestal ok. Trouwens de website is nog niet af en zal waarschijnlijk nog aangepast worden. Dus eigenlijk nog even wachten tot het af is alvorens kommentaar te geven. Wie weet veranderd er nog heel wat.
Wat wel eigenaardig is is dat er een link is naar e-bay? Of is het misschien zijn/hun bedoeling om de oude stock kwijt te geraken.
Mvg

755philippe