Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Mijn NMBS Materieel

Gestart door ICMkoploperfan1992, 05 maart 2018, 09:50:26 AM

ICMkoploperfan1992

Hallo, hierbij deel ik mn nieuwe aanwinst van de NMBS
http://www.flickr.com/photos/95118494@N05/25759122057/in/dateposted/
http://www.flickr.com/photos/95118494@N05/39919425224/in/dateposted/
Ze zijn allemaal H0 gelijkstroom, en ik hoop dat jullie het ook mooi vinden?? Voor de foto's zie de 2 bovenste links,
Mvgr Hubert vd Westerlo
Hubert vd Westerlo/Koploperfan1992

dani

heel mooi, maar een beetje verdwaald in de massa berichten..   "als jullie er ook leuke hebben" is meer een "moppendraadje".
Misschien kunnen de mods helpen om dit naar  de juiste rubriek te leiden.  Blijven posten,  ik zie dat je nog nieuw bent en je wslk nog je weg aan het zoeken bent.
Geen nood, ze zullen je wel helpen
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

ICMkoploperfan1992

Citaat van: dani op 05 maart 2018, 13:07:39 PM
heel mooi, maar een beetje verdwaald in de massa berichten..   "als jullie er ook leuke hebben" is meer een "moppendraadje".
Misschien kunnen de mods helpen om dit naar  de juiste rubriek te leiden.  Blijven posten,  ik zie dat je nog nieuw bent en je wslk nog je weg aan het zoeken bent.
Geen nood, ze zullen je wel helpen


Dat klopt, begin dit jaar pas lid geworden, maar de MSM al sinds MSM 13 ivm het seinhuis van Mortsel, maar ik zal proberen het ook in die topic te plaatsen, alvast bedankt hiervoor
Mvgr Hubert vd Westerlo
Hubert vd Westerlo/Koploperfan1992

dani

geen probleem Hubert, we zijn hier om elkaar te helpen.
(al zal je zoms ook discussies tegen komen die het tegendeel laten vermoeden, maar uiteindelijk worden de plooien toch weer glad gestreken)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

ICMkoploperfan1992

Citaat van: dani op 05 maart 2018, 14:33:42 PM
geen probleem Hubert, we zijn hier om elkaar te helpen.
(al zal je zoms ook discussies tegen komen die het tegendeel laten vermoeden, maar uiteindelijk worden de plooien toch weer glad gestreken)

Alvast bedankt hiervoor, elk gebaar is een goed moment, zeker als je ergens nieuw bent  :)
Gr Hubert
Hubert vd Westerlo/Koploperfan1992