Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

z21 geeft geen fout als het moet

Gestart door Freek, 02 maart 2018, 23:33:30 PM

Freek

Neen, is volledig nieuw opgebouwd, maar wel van recuperatie materiaal. Als er iets is waar je aan denkt, zeg het gerust. Ik durf niet zeggen dat ik geen fouten zou gemaakt hebben.

Freek

Update:

Ik kan rocrail ondertussen schrappen als mogelijke oorzaak, ik kan het ook reproduceren zonder rocrail.

Ik ga een sensor toevoegen aan mijn baan die detecteert als de spanning afvalt en die gebruiken als kortsluit detectie in rocrail. Dan ben ik zeker dat ik een terugmelding heb.
Die wissels ga ik natuurlijk ook wel onder handen nemen.

INFO

Citaat van: Freek op 07 maart 2018, 22:19:22 PM
Neen, is volledig nieuw opgebouwd, maar wel van recuperatie materiaal. Als er iets is waar je aan denkt, zeg het gerust. Ik durf niet zeggen dat ik geen fouten zou gemaakt hebben.

Dus in het Nederlands, je gebruikt oud materiaal.

Waar ik aan denk is een ontstoor condensator in een aansluitrails.

Groetjes
Alleen de waarheid ligt in het midden.

Freek

Ik gebruik oud materiaal, ik weet dat die wissels de oorzaak zijn van kortsluiting en ik weet dat het niet wenselijk is dat er kortsluitingen voorvallen.
Maar het gaat er mij om dat de centrale de spanning af zet en toch blijft denken dat hij op staat.

Ik heb nergens een ontstoor capaciteit staan, of het moet zijn dat die ergens in die oude wissels verstopt zouden zitten.
Dan zou ik eigenlijk verwachten dat dit ook andere problemen met zich mee zou brengen?
Als er zich geen kortsluitingen voordoen loopt voor de rest alles prima.