Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Rail 2018 23, 24 en 25 februari 2018

Gestart door sdz1976, 17 februari 2018, 10:20:57 AM

sdz1976

Op 23, 24 en 25 februari 2018 is het weer zover,
Dan is het weer Rail, de beurs waar de Schrottplatz in 2015 haar debuut onderging :)
Intussen is er een flinke uitbreiding aan gebreid waarmee we op deze editie zullen staan.



Meer info over de banen die er zullen te zien zijn etc.. vind je hier:

https://www.rail.nl/


Grtz,


Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1


renstimpie

Ook een vertegenwoordiging van MSC Het SPoor met Belgomine Traveaux van Hans Baeck.

Ikzelf en Jeroen zullen er ook zijn met onze Cidrerie.

T.

Driesel

#3
Op Rail 2018 maakt de gereviseerde 'Paradebaan 2.0' van de MSKK zijn debuut (www.mskk.be/Paradebaan.html). Na de herbekabeling en de digitalisering werd de laatste maanden veel gewerkt aan het zichtbare gedeelte:

- De groendienst heeft het gras heraangelegd en er werden mooiere bomen aangemaakt,
- De bovenleiding werd volledig vernieuwd en bestaat nu voor de helft uit de alom gekende Belgische bovenleiding (aangepaste Sommerfeldt-masten) en voor de andere helft uit de moderne R3-bovenleiding.
- De baan kreeg een nieuwe, lichtere fries

Verdere details kan men volgend weekend zelf komen ontdekken.



Hopelijk tot dan!

Luc

Oufti!

eddy

ook zijn wij van de partij met onze strijkplank.

MSC De Kempen

Metpetergaathetbeter

Citaat van: eddy op 18 februari 2018, 18:53:47 PM
ook zijn wij van de partij met onze strijkplank.
ik wist niet dat je je ongestreken hemden kon meebrengen naar een modeltreingebeuren ;D ;)

Klaas Zondervan

Ja, dat kan. Maar dan moet je niet raar opkijken als er na de "behandeling" mooie evenwijdige rillen in je overhemd zitten.

renstimpie

De eerste dag zitten erop.. nu even nagenieten met Samuel De Zutter, de leden van msc het spoor, Modelspoor klub van de  kust en MSC De Kempen...
#gezelligebende!

Davy

Gisteren langs geweest en de gereviseerde 'Paradebaan 2.0' van de MSKK was prachtig ;)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

55erke


Hoy
Ik ben vrijdag ook langs geweest. Mooie dingen gezien , mooie banen. Zeker de paradebaan van mskk met hun lange treinen was mooi. Wat we opviel was dat er veel n spoor banen waren.
Ook leuk vond ik de stand waar een paar bakken spoor en treinen op de grond stonden om de kids te amuseren , goed gevonden. Ik heb mij helaas niet bezig gehouden met foto's nemen aangezien iedereen dat daar al aan het doen was 😁
Groetjes
Johan

Steam.N

Mij lukt het spijtig genoeg niet om langs te komen.
Ik heb er nog extra spijt van, omdat er blijkbaar nogal wat N-baantjes zijn.
Dus wie foto's kan plaatsen ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

OlivierV

Misschien dat er in het topic bij onze noorderburen wel wat plaatjes verschijnen de komende dagen.
Toch grappig dat we alles heet van de naald willen.

https://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=77706.0
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

D_Loc

Ik ben vandaag geweest en ga morgen nog maar een keer want heb niet alles kunnen zien/filmen.
Kwaliteit van de banen is hoog.
Ik zal morgen ook (proberen) wat foto's te maken maar het zal nog wel een paar dagen duren voordat ik alles online heb staan.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk