Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Opendeurdag MSC De Kempen 24 en 25 maart

Gestart door eddy, 15 februari 2018, 23:29:09 PM

BC911

Zaterdagmiddag ook een kijkje gaan nemen. Is een leuke locatie met veel potentieel en voor mij vooral veel jeugdnostalgie. Voor de zoon was de combinatie van treintjes en de speeltuin op het domein absoluut geweldig! Verder complimenten voor de bakkers van de lekkere taarten. Bedankt voor het organiseren, zodat we er een aangename familiemiddag van hebben kunnen maken. Doe zo verder, en hopelijk tot een volgende.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

krisds

Ik ben zaterdag ook langs geweest, mijn steentje bijgedragen om de gemiddelde leeftijd naar beneden te halen.  :P Top locatie trouwens, prima te combineren met de speeltuin (voor de 4 jarige dochter die me vergezelde). De banen waren trouwens van een hoog niveau, eerder een mini expo ipv opendeur. Kwaliteit genoeg daar!

modelbouwpatrick

Goed gedaan mannen heb mij niet verveeld.
Ook een locatie met potentieel maar hoe zit dan met inkom als domein open is .

Dirkh

#18
Ik heb precies iets gemist. Verdorie juist dat weekend ziek.  :(

eddy

Goed gedaan mannen heb mij niet verveeld.
Ook een locatie met potentieel maar hoe zit dan met inkom als domein open is .

Tijdens het hoogseizoen is de ingang van het domein betalend.Dan kunnen we niets organiseren. De leden hebben een badge en kunnen langs de ingang van de camping op het terrein. Als we bezoek krijgen tijdens die maanden pikken we de mensen op de parking en nemen hun mee binnen.

groeten eddy