Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Opendeurdag MSC De Kempen 24 en 25 maart

Gestart door eddy, 15 februari 2018, 23:29:09 PM

eddy

Dag Allemaal,voor de eerste maal organiseren wij onze opendeurdag in ons lokaal op het domein Zilvermeer te Mol.
flyer 003 by eddy podevijn, on Flickr
flyer 004 by eddy podevijn, on Flickr
Wat is er te zien.
Baan Scherpenheuvel.
Trambaan Westerlo in aanbouw.
De strijkplank.
Villeroux,sneeuwbaantje van Peter van Gestel.
Baantje van Tim Somers.
zaterdag ,demo door onze vriend Loubas,met zijn scenery produkten.
Ideale uitstap voor het gezin.
Hopelijk tot dan.
Groeten Eddy

renstimpie

Saint amis sur mer  van jeroen en mezelf.. ;)

eddy


eddy

nog even onder aandacht brengen.

groeten Eddy

PeterC

Eddy,

Veel succes met jullie opendeurdag in de voortuin van 'Graspopland'  ;)
Het is een streek waar ik met plezier naar afzak, behalve als daar zwaar dialect wordt gesproken, dan voel ik mij een buiten(provincie)lander en begrijp ik er niets van :) :) :)
Half juni ben ik XXL in Dessel maar dan is er geen opendeurdag zeker?  ;)
Groetjes, Peter


loebaske


Ben er zaterdag aanwezig met een verkoop stand van scenery  ;)

vyncky

Eddy,

Ik kom zaterdag (nog) eens kijken. ;)

Yannick



Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

modelbouwpatrick

Lokaal is dat op domein zelf ?
Ingang via hoofdingang domein?

veel succes en volk probeer zeker te komen.


Dirkh

Deju, zal ik missen. Geveld door een bronchitis  :'(

eddy

Lokaal is dat op domein zelf ?
Ingang via hoofdingang domein?


Inderdaad.Ingang langs de hoofdingang,gewoon de pijlen volgen.

HO_COMP_FAN

Vandaag eventjes langs geweest  en mooie zaken gezien. 
Als uitschieter Villeroux , kan je blijven op kijken.
Doe zo voort met deze simpatieke club !
Met vriendelijke groeten, Dirk
HO 3-Rail Digitaal , Marklin K-rails, Intelllibox 1, W10+Koploper , LDT RM-88-N-B+RM-88-O-B , Viessman 5211/5213/5217(S88) , DR4018 , Boosters 4017 & LDT DB-2 ,
Arduino Uno. Loks Marklin/Roco/Mehano/L.S.

loebaske


Zaterdag aanwezig geweest met Scenery spullen, voor de eerst maal dat de club een OD organiseerde durf ik toch wel zeggen dat het geslaagd was niet alleen wat betreft bezoekers, ook de moeite gedaan om het aangenaam te maken, toffe banen en een speelmatje voor de kids, nu weten ouders en groot ouders wat te geven voor de kleine zijn pasen.
  ;)
Enkele nieuwe gezichten leren kennen en leuke babbel gehad en de verrassing was EV (Eric Verleysen) gekend van zijn bijdrage om loc's te verbeteren op het forum, een goede kennismaking en goede babbel gehad.

Aan de mensen van MSC De Kempen, doe verder met de ingeslagen weg en bedankt voor de ontvangst....

renstimpie

ontvangen door een topteam!   een aangenaam en zeer tof weekend gehad..

zoals gewoonlijk: https://photos.app.goo.gl/qc7HzjqXi8gfKDs52

Tim

PeterVG

Bedankt voor de grote opkomst en de vele toffe reacties die we mochten ontvangen.
Wat Villeroux betreft ben ik aangenaam verrast dat het diorama goed in de smaak viel.
Dat motiveert om om het diorama aan te passen zodat rijden op een expo mogelijk is.
Na heel wat uurtjes mensen kijken heb ik een redelijk goed beeld van de gemiddelde bezoeker.
Dankzij flyers op de speeltuin van het zilvermeer hadden heel wat gezinnen met jonge kinderen het idee om de expo te bezoeken. Uiteraard een prima idee om onze hobby te promoten. Nodig is dat zeker want het aantal bezoekers tussen 15 en 25 jaar was zeer gering. Het lijkt wel of deze generatie haar neus ophaalt voor de hobby. De gemiddelde leeftijd van de spoorfanaat die de expo bezocht lag ruim boven de 50 jaar vrees ik. Al zal dat jullie wellicht niet verbazen. We kunnen alleen maar hopen dat we dit weekend een paar kinderharten voor de hobby gewonnen hebben.

eddy

Ook vanuit de club,hartelijk dank aan Tim en Jeroen,Peter en Eric voor hun deelname aan onze eerste open deur.
Hun inbreng was een duidelijke meerwaarde voor onze tentoonstelling. Ook van de bezoekers vele positieve reactie's gekregen. Ook waren er een aantal minpunten,maar daar kan aan gewerkt worden.
Bedankt aan allen die ons met een bezoekje hebben vereerd.

groeten Eddy