Opendeurdag AMSAC - zondag 11 Maart 2018 - Thema Duits

Gestart door OlivierV, 14 februari 2018, 10:54:31 AM

OlivierV

Het is weer zover, AMSAC houdt op 11 Maart 2018 z'n halfjaarlijkse opendeurdag. Deze keer met weer de gekende ingrediënten om er een fijne editie van te maken op onze unieke locatie.

Wat is er te zien?
- Clubbaan 2- en 3-rail: Rijden volgens "hedendaags met een korrel zout" Duits thema.
- Modulebaan Lemur 2-rail digitaal: Belgische treinen jaren '90. Tegen dan zal ze ongeveer "klaar" zijn.
- Kinderbaantje met LGB sporen.
- Spoor N: Minibaantje Turnhout NEEB Winnaar modelspoormagazine minibaantjeswedstrijd 2014.
- Ruilbeurs (minstens tot 13u maar normaal rond 15u30 afgelopen).
- Inkom: €3 met standaardconsumptie inclusief.



Voor contactinfo verwijs ik door naar. https://www.amsac.be/index.php?page=contact
Feestboekevenement: https://www.facebook.com/events/145514106134982/

U kan ons vinden aan de Noordveenakkerstraat (vroegere benaming veenakkerstraat) die een zijstraat van de Hogeweg is te
Gent.
Het gemakkelijkste om de club te bereiken is de R4 richting Zelzate nemen tot het einde( aan Eurosilo).
Aan het T- kruispunt slaat u linksaf, dan neemt u de eerstvolgende afslag rechts (richting Sint-Amandsberg en Oostakker)
U volgt deze weg tot het einde waar u links af slaat, dan onder de dubbele spoorwegbrug rijdt en de eerste straat rechts
neemt.

Aan de Y-splitsing rechtdoor, de asfaltweg naar boven. Zie ook de wegwijzer "Vormingsstation GENT-ZEEHAVEN"
Dan rechts aanhouden (over de onbewaakte overweg) tot aan de parking, links voorbij het grijze gebouw.

Allen welkom.

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

Sorry, zal niet voor mij zijn.
Op dat moment zijn we (MTD - 2R Digitaal ploeg) met Vaerwegh Dok ons best aan het doen op OntraxS.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.


Snobby Crash

Ik ben spijtig genoeg ook bezet... is daar steeds een gezellige boel,
maar deze keer moet ik passen...

Geert

OlivierV

Onze modelbanen zijn er klaar voor. Jullie hopelijk ook!
Allen welkom morgen 11 maart van 9-17u!

Ook Jean kwam Turnhout NEEB reeds opzetten.



Allen daarheen!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

Mooie dingen gezien ....   enkele koopjes gedaan en gezellige babbels gehad.

Was tof om er nog es bij te zijn
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Iedereen bedankt voor de komst.

Mijn licht is uit hoor.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske


Tegen wie zegt je dat....
Dacht al dat ik mijne eletriek niet had betaald  ;)

Steam.N

Citaat van: OlivierV op 11 maart 2018, 19:16:30 PM
... Mijn licht is uit hoor.

Ook hier een klop van de hamer gekregen...
Gelukkig ligt alles (dankzij het professionele Amsac-Transport-Team) al terug op zijn plaats  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

bellejt

was weer een fijne uitstap.Centjes deze keer in de pocket gebleven behalve de  trappistjes geserveerd door lieve dames.

OlivierV

Bij deze zijn hier reeds Rik's foto's van de opendeurdag te vinden. Die van mezelf en van nog enkele clubleden moeten er nog bijkomen.

https://fotogalerij.amsac.be/#!album-21

Dag he en nog een fijne zondag.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

Als ik de vrolijke gezichten zie in de bar, heb ik toch m'n vragen bij de kwaliteit van het bier.  8)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rangeerduivel

Citaat van: doomslu op 18 maart 2018, 15:16:57 PM
Als ik de vrolijke gezichten zie in de bar, heb ik toch m'n vragen bij de kwaliteit van het bier.  8)

Het valt op dat ze er aan zitten te denken dat ze straks terug naar huis moeten.... :-\

;) ;)