Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Roco 212 op Duits baantje

Gestart door Peter, 07 februari 2018, 18:20:28 PM

Peter

Ook een Belgische lok mag al eens op een Duits baantje rijden. ;)
Een Roco 212 (die ik nog moet ombouwen na dat ik een nieuwe motor heb-print enz. heb ik al een tijdje)
met een paar M1 rijtuigen (Olaerts) als sleep

DSCN3436[1] by Peter Verlooy, auf Flickr

Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske


Dat begint ook men kl++en uit te hangen met die vervang motoren van Roco, denk om binnenkort alles te annuleren
en Roco kan ze in hun g-t steken, is nu al bijna 8 maanden dat die lol duurt.......
De winkelier kan er ook niets aan doen, dit ter zake...

Davy


Peter

Eric, ik weet dat jij geen schuld treft. Weet je soms wat die motoren bij MSL kosten (stuur me eens een PM )

Davy, die 212 is een van de Belgische modellen die ik niet uit handen geef. Bij VBV zul je nog een tijdje moeten wachten heeft Kristof me eens laten weten.
Met vriendelijke groeten
Peter

Rangeerduivel

Citaat van: loebaske op 07 februari 2018, 18:41:56 PM

Dat begint ook men kl++en uit te hangen met die vervang motoren van Roco, denk om binnenkort alles te annuleren
en Roco kan ze in hun g-t steken, is nu al bijna 8 maanden dat die lol duurt.......
De winkelier kan er ook niets aan doen, dit ter zake...

Komt er van als je niet wil leren hé Eric,
Ik heb je reeds meermaals een adres voor Roco onderdelen doorgespeeld, maar je wil van de tip geen gebruik maken
Je gelooft steevast in die handelaar daar in Antwerpen, maar die heeft idd niets bij Roco in de pap te brokken!
Eigen schuld, dikke bult noemt men dat.
Natuurlijk, de reden is bekend, leven en laten leven noemt men dat...)

;)

Davy

Citaat van: Peter op 07 februari 2018, 18:48:44 PM

Davy, die 212 is een van de Belgische modellen die ik niet uit handen geef. Bij VBV zul je nog een tijdje moeten wachten heeft Kristof me eens laten weten.

En gelijk heb je.
En idd, ben het ook al eens gaan vragen. Trouwens, het model dat ik wil met de enkel koplampen, daar moeten we niet eens wachten,
zelfs Roco heeft deze niet dacht ik.
Zal er zelf wel ene in elkaar knutselen :)

ACFI

Citaat van: Peter op 07 februari 2018, 18:48:44 PM
...
Davy, die 212 is een van de Belgische modellen die ik niet uit handen geef. Bij VBV zul je nog een tijdje moeten wachten heeft Kristof me eens laten weten.

Zelfs een (1) 212 uitbrengen gaat er niet afkunnen. Enige wat er opzit is om of een vroege IV te ontnummeren of een tweedehandse Roco (laten) omspuiten/omnummeren.

Wat is nu beter? Een LSM die veel belooft en niets uitbrengt of een VBV die veel in huis heeft maar niet wil uitbrengen?

Het departement financien is hier wel content. We kunnen dit jaar verder sparen voor Tp III modellen die er toch niet komen.

ACFI.

Brunel


Citaat van: loebaske op 07 februari 2018, 18:41:56 PMNatuurlijk, de reden is bekend, leven en laten leven noemt men dat...)

;)

Geen idee wat hiermee wordt bedoeld. Maar als je het bestelnummer van een onderdeel weet, kan je op de site van Roco opzoeken of het nog beschikbaar is. Zo ja, heeft je handelaar het binnen twee weken in huis. Je kan het ook binnen twee weken in je eigen brievenbus hebben, maar dat kost porto.
Is het onderdeel niet meer op voorraad, dan houdt het op, tenzij een handelaar nog oude voorraad heeft.