Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Heris 2018

Gestart door PeterVG, 02 februari 2018, 11:48:20 AM

Davy

Citaat van: bekie op 03 februari 2018, 15:53:01 PM
M6 Heris = M6 Classix  8)

Nu zijn we er ;)
Je moet toegeven, het uiterlijk van die Classix mag er wel wezen. Enja dat ontsporen, voor dat weinig geld wil ik gerust wat prullen aan de onderstellen.

Heeft er iemand het gewicht van de Classix al eens vergeleken met de LSM's?

Metpetergaathetbeter

#16
 ik betaalde(voorintekening, besteld voor lancering,met korting, uitverkoop) op EEN M6(200km/u) na niet meer dan de prijs van een Classix(en zelfs verrassend weinig meer dan de prijzen waarmee men de treinsamenstellingen nu van Classix van de hand gedaan werden)

Davy

#17
inderdaad Peter, toen was het iets van een 155 euro dacht ik voor drie LSM rijtuigen. "Weinig" geld is het nu niet maar in vergelijking met wat de rijtuigen
van LSM nu kosten. De classix vind je nu op ebay voor 52euro per stuk en met wat geluk op beurzen voor nog iets minder.

Metpetergaathetbeter

#18
eigenlijk bezit ik 4 samenstellingen van M6'en (3 verschillende pilootwagens), sommige sets heb ik dubbel (maar in elke samenstelling zit niet 2 maal hetzelfde rijtuig (hoewel onderling wel).

Enkel heb ik in de samenstelling 200km/u 1 M6A teveel en 1 M6B teweinig (want er kwamen slechts 6 verschillende B's en 2 verschillende A's uit).Ik slaagde met ruilen de prijs zo laag mogelijk te houden ! ;) Maar ik moest dan ook het een en het ander opkopen om daar in te slagen.

Een aantal set's gingen weg (de iets duurdere)maar die vonden mits een leuke vriendenprijs een warme thuis ! :)

Rangeerduivel

Hier zijn ze nog volop verkrijgbaar aan 179€ voor een set van 5 stuks(stuurstand inbegrepen)

https://marnan.eu/classix-6006-h0-set-van-5-m6-rijtuigen-antwerpen-centraal

;)