Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Schwarzwaldbahn en Höllentalbahn

Gestart door Peter, 28 januari 2018, 17:19:50 PM

Peter

De afgelopen weken (afgelopen maanden eigenlijk) al verschillende keren van forumleden de vraag gekregen om terug de foto's in mijn draadjes over de Schwarzwaldbahn en Höllentalbahn indien mogelijk terug te plaatsten en dan nu via Flickr, want voor heen was dat via Photobucket en die zijn dus verdwenen.
Die beide draadjes zijn ondertussen wel meer dan 6 jaar geleden geplaatst.
Maar ik twijfel nog wat. Zou ik die terug in die draadjes plaatsten (minste werk), of gewoon nieuwe draadjes starten (meer werk)
En heeft het eigenlijk nog zin. Ik bedoel: is er nog interesse voor?Graag jullie mening aub.
Met vriendelijke groeten
Peter

Floris

Ik denk dat je je beter kunt afvragen hoeveel zin je er zelf in hebt, er gaat tijd in zitten die je ook aan de nieuwe baan kunt besteden...

railrunner

Waarom niet Peter?  Ik heb dit draadje toch altijd graag gevolgd.  In ieder geval ga ik er binnenkort weer naar toe.  Ik was eindelijk gestart met mijn modelbaan rond Höllentalbahn/Dreiseenbahn, maar door N-forumproject weer voor een tijdje opgeborgen, gaat niet lopen.  :(.

59erke

Het was toch een mooie baan, dus waarom niet bewaren als herinnering (ook voor jezelf)
Maar vooral zelf eerst uitmaken of je er zelf nog tijd in wil steken.
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Peter

Om alle vergissingen uit te sluiten: het gaat wel over het grote voorbeeld, niet over mijn voormalig Schwarzwaldbaan in H0
Met vriendelijke groeten
Peter

wilgo

Dag Peter,

het is zoals hiervoor al gezegd U moet er tijd voor hebben en er zelf plezier aan hebben.
het zou fijn zijn,
ik hoop zelf eens beginnen aan een stukje schwarzwald te bouwen ik vind het een mooie streek , de bouw dozen liggen er al een tijdje maar nog teveel ander werk

Groeten
willy

Peter

Hierover gaat het dus.
Plezier beleef ik er zeker aan, en tijd heb ik genoeg, want ik kan niet hele dagen aan mijn baantje werken (pijnlijke rug)

a1 by Peter Verlooy, on Flickr

EK by Peter Verlooy, on Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter