Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

ESU 2018

Gestart door ronny-vdv, 22 januari 2018, 11:17:04 AM

ronny-vdv

Mvg,

ronny-vdv

Rangeerduivel

Als dit de belofte is voor een Belgische livrei van het reeds bestaande Duitse Esu-model BR94, dan zal het een "het van het" worden!
En dan enkel hopen dat hij het lot van de BR60(Belgische HLD 8040) niet beschoren is.
Ikzelf ben bij de zeldzame gelukkigen die er één hebben, en ik verzeker U, het zijn pracht machientjes!

Al hou ik mijn hart vast betreft de prijs van dit nieuwe juweel.... ::), toch ga ik er voor sparen! ;D

;)

Herwig

#2
En als   dé MSM-actie-A°2019   met een ander loc-nummer ?       
Bijvoorbeeld een stomer van FNDM  stelplaats Antwerpen-Dam ?
Plus de aangepaste NMBS-kolenbak ?
Bij voorkeur aan een, laat-ons-zeggen, duizelingwekkend gunstige promotieprijs   ?

( De type 98-loc op bovenstaande tekening draagt NK Kinkempois .
  Nà WO2 zouden er nog 11 hebben rondgereden tot  +/- A°1964, vanuit de stelplaatsen:  Antwerpen, Liège, Kinkempois, Montzen )

Peter

CiteerBij voorkeur aan een, laat-ons-zeggen, duizelingwekkend gunstige promotieprijs   ?

Reken maar op +500,00 euro in Duitsland, hier in Belgie?
Met vriendelijke groeten
Peter

wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

PeterVG

#5
Volgens de brochure 559euro
Ik pas
Boven mijn budget

ceuleer

In de nieuwste MSM staat goed nieuw !  :)

Class 66 Lineas, in "project".


PeterVG


vyncky

Citaat van: Herwig op 22 januari 2018, 12:23:18 PM
En als   dé MSM-actie-A°2019   met een ander loc-nummer ?       
Bijvoorbeeld een stomer van FNDM  stelplaats Antwerpen-Dam ?
Plus de aangepaste NMBS-kolenbak ?
Bij voorkeur aan een, laat-ons-zeggen, duizelingwekkend gunstige promotieprijs   ?

( De type 98-loc op bovenstaande tekening draagt NK Kinkempois .
  Nà WO2 zouden er nog 11 hebben rondgereden tot  +/- A°1964, vanuit de stelplaatsen:  Antwerpen, Liège, Kinkempois, Montzen )

Blijven dromen Herwig! ik doe mee  ;D

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

PeterVG

In Antwerpen Dam waren de locs maar kort gehuisvest. Van 1946 tot 1947 om precies te zijn.
In Luik waren ze thuis tot 1964. De keuze voor een loc van Luik ligt voor de hand.

doomslu

Blijven dromen, mannen. De verwachte oplage van de Belgische uitvoering is zeer laag...
En ik denk dat dat realistisch is.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *