Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Fleischmann N 2018 aankondingen

Gestart door Michiel, 12 januari 2018, 12:04:51 PM

Michiel

Fleischmann brengt opnieuw de "Spa"-goederenwagen uit, als wederom de containerwagen, waarschijnlijk ook weer iets duurder voor eigenlijk hetzelfde.  ::)

http://www.fleischmann.de/uploads/news/2/20170912_FLM_Herbstneuheiten_2017.pdf
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

59erke

Hebben ze in het verleden ook al gedaan met de Belgische Shimms wagens.
Maar al bij al toch tof dat ze ons dit jaar ook weer niet vergeten. Als ik het goed voorheb stond er toch elk jaar wel iets Belgisch N in hun catalogus. Dus mede fabrikanten volg hun voorbeeld ...

Als je zo bladert in de catalogus zie je wel op pagina 10 een samenstelling van een Duitse reeks 140 met de Belgische Memlings.
Toch ook verre van realistisch
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

railrunner

Citaat van: Michiel op 12 januari 2018, 12:04:51 PM
Fleischmann brengt opnieuw de "Spa"-goederenwagen uit, als wederom de containerwagen, waarschijnlijk ook weer iets duurder voor eigenlijk hetzelfde.  ::)

http://www.fleischmann.de/uploads/news/2/20170912_FLM_Herbstneuheiten_2017.pdf

Toch voor HO, gelukkig voor deze mensen.  Voor N-schaal zie ik helaas niets  >:(

Michiel

Je hebt gelijk! Ik heb over de schaal gekeken. De warme bakkers uit Heilsbronn bakken er dus ook totaal niets van: ook 0/10 voor hun Belgische inzet. Triest toch.  :(
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

59erke

Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan