Opendeurdagen 24 & 25 maart 2018 OVMV Aalst - Modeltreinen in beweging

Gestart door Starter99, 08 januari 2018, 16:44:27 PM

Starter99

Modelspoorvereniging OVMV vzw te Aalst (Tragel 6, bus D) opent opnieuw zijn deuren voor het publiek in het laatste week end van maart 2018.

Behalve de treinbanen van de vereniging aanschouwen (Spoor 1, HO, N en Z), kunnen de bezoekers op zaterdag 24 en zondag 25 maart van 10 tot 18 uur workshops voor kinderen en volwassenen en demonstraties bijwonen, grote en kleine aankopen doen op de treintjesmarkt of langs de tafels van de ruilbeurs kuieren.

De kleintjes kunnen zich op de kinderbanen van Treinland uitleven in het gezellige treincafé waar drankjes en versnaperingen doorlopend geserveerd worden terwijl de magische wereld van de treintjes zich op de Video Wall ontvouwt.

De iets groteren kunnen zich uitleven in het opbouwen, en besturen van een baan (startbaan), of meer proberen te weten te komen over techniek & treintjes aan de treintafel "Techniek is Sjiek".

Leer meer over hoe je met je eigen baan analoog of digitaal kan sturen en rijden (of een combinatie van beide).

Leer over de werking en aansluiting van een draaibrug en een rolbrug (analoog en/of digitaal) . Kortom voor elke liefhebber van modelspoor is er iets te zien of te doen.

Waar vindt u ons? OVMV in Aalst (Tragel 6, bus D, langs de Dender aan de kant van ZEB, boven Rollerland, vrij parkeren)


Volg ons op Facebook "Modelspoor Aalst"

Georgevandamme


sdz1976

Op dit ogenblik kun je langs de normale weg door ja.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

PeterC

Voorlopig moet ik niet werken en aangezien carnaval in Aalst reeds een tijdje achter de rug is, ga ik wel eens binnenspringen.
Groetjes, Peter


sdz1976

Gisteren de Shrottplatz , Egypte en Giannova opendeurdagklaar gezet.

Zie jullie met plezier dit weekend langskomen.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

dani

misschien zaterdag nog eens langs komen......   wie wete !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel


dani

ga je weer da lelijk masker op zetten van met de opendeurdag in Gent dan ?
Of was da geen masker ?    Damn...  you tricked me !  LOL
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

bellejt


dani

Voetbal is voor Jeannetten,   echte mannen spelen met TREINEN.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

bellejt

speel wel zelf geen voetbal hé.Als ik er niet ben dan voetballen ze niet :) .In aalst hebben ze extra nog de vuil jeanetten ook :)

modelbaanHO

Ik vrees dat ik er niet ga geraken... Succes met de open deur !
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

PeterC

Groetjes, Peter


Rangeerduivel